28 Ağustos 2009 Cuma

Panathinaikos'un korkusu...

Kuradan sonra, GS'ın gruptaki en büyük rakibi olan Pana'nın forumlarını dolaştım da, adamlar ciddi ciddi Galatasaray'dan korkuyorlar ulan. Bazısı "hiç Türk takımı gelmesin" derken, bazısı "Fener gelsin" diyor, geneli ise GS'ı kabus grubuna koyuyor. İşte şu sayfada yazan bazı ilgili yorumlar...

Kuradan önce:

"2. torbadan Türk takımı gelmediği sürece grubu 1. bitirebiliriz."
"Bize Fenerbahce, Levski Sofia, Ventspils gelse ne güzel olurdu."
"Umarım Galatasaray gelmez!"
"Kabus grubu: Galatasaray, Twente/Aston Villa, Genoa olurdu heralde.
"
"Türk takımlarından bu kadar korktuğunuzu görmek ne üzücü. Ama yine de umarım Türk takımı gelmez :) "

Kuradan sonra:

"Pao ve GS kesin tur atlayacaklar, belli oldu.
"Pek hoşuma gitmedi. Açıkçası bu yıl GS ile oynamak hiç istemezdim. Çünkü büyük ihtimalle İstanbul'dan utanarak döneceğiz."

6 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

Link verebilir misin ? biraz takılmak isterim forumlarında:)

Çağlar dedi ki...

Yazının ilk paragrafında vermiştim zaten :)
http://clubs.phantis.com/sports/index.php?showtopic=12792

Özgür Şeker dedi ki...

ben yazıyı klasikparcali.blogspot.com'da gördüm pardon yukarıya bakmadım :)

Çağlar dedi ki...

Eyvallah :)

Major dedi ki...

feneri istemelerin sebebi zamanında kadıköyde aldıkları 4-1 lk galibiyettir heralde. rüştü sağolsun.

Çağlar dedi ki...

Artık Fener'in intikamını GS, GS'ın intikamını da Fener alır o zaman :) Ne de olsa Yunanlılar, sözde kardeş komşumuz, özde milli düşmanımız..