18 Ağustos 2009 Salı

Tarantino's Top 20


Hazır filmi de Cuma günü vizyona giriyorken, yavaş yavaş gündeme gelmeye başladı QT. Şuradaki videoda da izleyebileceğiniz gibi, kendisi gelmiş geçmiş en sevdiği 20 filmi açıklamış. Kendi filmleri yok tabii, olsaydı ilk 6-7'yi onlar kaplıyor olurdu muhtemelen. Neyse, liste aşağıda durakoysun, ben farklı bir duruma yoğunlaşıyorum.

Sinema tarzına hayran olduğum bu herifin, en beğendiği 20 filmin tamamını izlemem gerekiyor. 11'ini izlemişim neyse ki. Yanında yıldız olanlar izlemediklerim, diğerlerini de hemen indirmeye ve izlemeye başlıyorum... Bu da şu demek oluyor; izlenmek için harddiskimde bekleyen 17 adet filme, 9 yeni kardeş geliyor...

  1. Battle Royale*
  2. Anything Else
  3. Audition*
  4. Blade
  5. Boogie Nights*
  6. Dazed & Confused*
  7. Dogville*
  8. Fight Club
  9. Fridays
  10. The Host*
  11. The Insider
  12. Joint Security Area*
  13. Lost In Translation
  14. The Matrix
  15. Memories of Murder
  16. Police Story 3*
  17. Shaun of the Dead
  18. Speed
  19. Team America*
  20. Unbreakable

4 yorum:

Enes dedi ki...

Zevklerimiz genel olarak uyuyormuş.

Ama orada Speed'in işi ne hacı yav?

Çağlar dedi ki...

Niye yahu? Speed fena film değildir.

Enes dedi ki...

Speed güzel filmdi ona sözüm yok ama bunca kült film arasından Tarantino'nun ilk 20'sine girmesine çok şaşırdım.

Blade'in orada olmasına da çok sevindim. :))

Unknown dedi ki...

Battle Royale gerçekten inanılmaz bir film ilk olarak onu izlemeneniz tavsiye ederim daha sonra ikinci filmide yayınlandı ama tabi ki ilki kadar etkili olamadı.