17 Ağustos 2009 Pazartesi

İnadı bıraktım, seyrettim!


Bilim kurgu, fantastik, sci-fi.. Hepsini sikifi... Bu tarzların hiçbirinden hazetmem. İstisnalar dışında. Neden? Çünkü seyrettiğim şeyin gerçekte olabileceğine inanmak isterim. Filmi biraz o boyutta izlemeyi tercih ederim. Bu yüzdendir ki Transformers, Spider Man, Batman falan ilgi alanımın yakınından bile geçmeyen yapımlardır. Filmde öyle uçan kaçan yaratıklar olmayacak arkadaş. Ama dediğim gibi bu bilim kurgu, fantaztizm abartılmadığı sürece sevdiğim, eğlendiğim filmler de olmuştur. Yakın tarihten örnek olarak; 30 Days of Nights, Illusionist gibi. Veya eğlencelik olarak Evan-Bruce Almighty serileri, Click, Crank vs... Her neyse.

Twilight'ı da vampir filmi olduğu için izlememiştim uzun süredir. Herkesin beğenmesi ve müziklerinin de fazlaca popülerliği cezbetse de inadım inattı. Ama arkadaşlardan birinin ısrarıyla bu inadıma son verip geçtim karşısına. Sanırım bahsettiğim istisnaların babalarından biri oldu film benim için. Herşeyden önce, benim penceremden bakarsak, fantastik tarzın bokunu çıkarmamışlar, hatta acayip tadında olmuş yani. Genel taraftan baktığımızda da gayet farklı ve lezzetli bir kurgu olmuş. Gayet beğendim, güzelmiş.

Tabii allah Silent Hill ve türevlerinden korusun diyorum... Heh heh.

2 yorum:

sergei sorensen dedi ki...

"Bilim kurgu, fantastik, sci-fi.. Hepsini sikifi..."


hahahahahahaha :D:D

Beercholic dedi ki...

Silent Hill filmi iğrençti de.. oyununa laf yok! :)