23 Ağustos 2009 Pazar

Sabrina Seyvecou


Choses Secrètes (Secret Things) 'i izledim geçenlerde. Çok ilginç bir Fransız filmi. Her ne kadar ilginç bir yapısı, tuhaf ve güzel replikleri ve farklı hatta bir noktadan sonra felsefik bir anlatımı olsa da, birçok kişi tarafından "konulu erotik film" damgası yemekten kurtulması zor bir film. Benceyse, cinselliği dışında da gayet ilgi çekici, farklı bir yapım. Hatta bazen kafa bile karıştırıyor. Hatta ve hatta.. Tabii ben anlamadım ama, sağda solda okuduğuma göre Camûs'ya, Mahabharata'ya ve Shakespeare'in Lady Machbeth'ine bile gönderme yapan bir film olduğu söyleniyor.

Neyse. Benim filmde ilgimi çeken bir başka şey ise resimlerde yüzünü, başlıkta ismini gördüğünüz hatun. Filmin en başından itibaren masumluğu ve duru güzelliğiyle dikkat çekmemesi imkansız zaten. Ufak bir araştırma yaptım, birkaç filmde daha rol almışlığı var. Şuradan, başka bir filmdeki fotoğrafını görebilirsiniz mesela. Olay bu. Fazla şey beklemeyin bu posttan.

Hiç yorum yok: