21 Eylül 2010 Salı

Dizi Takvimi


İzlediğim tüm diziler 20 Eylül gecesi yayınlanacak diye biliyordum ama, hepsini tek geceye sıkıştırmamak için olsa gerek, Big Bang Theory'de değişiklik yapmış yapmışlar. House, How I Met ve 2.5 Men Pazartesi akşamları, yani TSİ Salı sabahı yayınlanıyor ve sabah 7-8 civarı nete düşmüş oluyor. Şu anda üçünü de indirdim, akşam izlemek üzere bekliyorum. Big Bang Theory ise Perşembe gecesine alınmış. Yani onu Cuma sabahı indirebileceğiz. Geçen sene 3 komedi dizisini ne güzel aynı gün indirip, bir nefeste izliyordum, bu sene değiştirmişler. Keşke komedi üçlüsü yine aynı gün olsa da, House'u farklı gün yapsalarmış..

Salı sabahı - House MD, How I Met Your Mother, Two and a Half Men
Cuma sabahı - The Big Bang Theory

3 yorum:

manu dedi ki...

abc değil de cbs olacaktı galiba ayrıca dediğin gibi yine aynı gün olsa çok güzel olacaktı.

Mehmet Dinler dedi ki...

Big Bang'i bekliyorum heyecanla.

Çağlar dedi ki...

@manu,
Haklısın. Hatta House da Fox'ta. Benim aklımda Flashforward döneminden kalan bir durum "her iyi dizi ABC'dedir". :)