20 Eylül 2010 Pazartesi

Tabular...


Bu sabah hazırlanırken Kılıç Günü isminde saçma sapan bir dizinin tekrarına denk geldim (izleyen varsa kızmasın, dizinin isminden bahsediyorum). Anaa.. Bir baktım adamın biri kıçına bağladığı beyaz havluyla, erkek arkadaşının uzandığı bembeyaz yatağa yaklaşıyor. Sonra da yatağa girip sarmaş dolaş muhabbet ediyorlar. Bariz şekilde gey ilişkisi.. Şok oldum. Yabancı dizilerde lezbiyenlerin, geylerin seks sahnelerine bile alışkınız da, bir Türk dizisinde bu ilk olmalı...

Kısa süre önce Türk televizyonlarının kısırlığından, korkaklığından bahsetmiştim, ateizm konusunun ucundan açılmasının bile yasak olmasından dolayı. Tek tabu ateizm değil. Türk dizilerinin hiçbirinde eşcinsel ilişkinin olmaması da bir başka tabuydu. Onaylarsınız, onaylamazsınız ayrı bir olay.. Bana da erkeğin eşcinseli iğrenç geliyor, ama artık olan bir şey bu. Kimse yönetmeni, senaristi, bilmem nesi, tebrik ediyorum bir tabuyu yıktığı için. Nihayet yani. Google'da "kılıç günü gay sahnesi" diye arama yapınca olayın derinine inebilirsiniz.

Sizin gibi cengaverleri lezbiyen ilişkilerinde de görmek isteriz.

2 yorum:

Armando dedi ki...

kadınlar daha "namahrem" yaratıklar olduğundan lezbiyen ilişki göremeyiz umutlanmaya gerek yok :D

CaRtMaNtR dedi ki...

yanlız dizi o kadar absürd ki insanın sırf bu nedenle izleyesi geliyor :)