5 Eylül 2010 Pazar

Eylül #2


Eylül kendini zaten hissettirmeye başladı, istemesek de. Resmen sabah kalktığımda kapıyı, pencereyi kapatma ihtiyacı hissediyorum. Sıcaklarda götümüzden ter gelen günlerde yaz mevsimine lanet etsek de, çoğu kişi soğuktan daha çok nefret eder mutlaka. Ben de motorcugiller tayfasından olarak soğuk ve yağmurdan özel olarak nefret ediyorum tabii ki. Sonbahar'ın gelmesinin tek olumlu yanı, televizyon etkinliklerinin başlıyor olması. Ligler başladı, NBA yaklaşıyor ve tabii ki diziler başlıyor. Geçen sene takip ettiğim 4 dizi vardı. Lost, Big Bang, How I Met ve 2,5 Men. Bu sene bakıyorum, 3 komedi dizisi aynen duruyor, Lost bitti, Breaking Bad ve House eklendi. Toplam 5 dizi var, bu kez işim zor. Bir de yoğun ısrarlar üzerine Modern Family'e başlamayı düşünüyordum, iyi ki başlamamışım ulan. Breaking Bad, Ocak'tan sonra başlayacakmış. ABC'nin sahip olduğu diğer 4 dizilerin hepsi 20 Eylül civarı başlıyor. Big Bang hariç, o 23 Eylül'de. Peki dizilerde nerede kalmıştık? Breaking Bad'e daha çok olduğu için, House'un da daha 5. sezonunda olduğum için o ikisini yazmıyorum, komedi üçlüsüne bakıyoruz...

*** SPOILER ALERT! ***


How I Met Your Mother'la başlıyoruz. 5 sezonu devirmiş olan Amerika'nın en çok izlenen komedi dizisi, son 2 sezonda daha gençlik dizisi modunda ilerlese de, Barney önderliğinde, Lily ve Marshall'ın destekleriyle hala çok sevimli.

5. sezon finalinde, Don, Chicago'dan iş teklifini kabul edip orospu Robin'den ayrılmıştı, oh canıma değsin. Robin de Ted'in evine geri taşındı. Güzel bir konuşma geçti, ama artık gerçekten arkadaş oldukları teyid edildi. Lily ve Marshall, çocuk yapmak için Barney'nin de tıpa tıp benzerini bulmadan çocuk yapmamaya karar vermişlerdi. Malum, gruplarındaki 4 kişinin de "doubleganger"ı bulunmuştu ama Barney'ninkine bir türlü rast gelmemişlerdi. Sonunda Barney'nin de ikizini bulmuşlardı ama bunun Barney'nin bir oyunu olduğunu anlamaları uzun sürmedi. Ve sonra Lily harbiden bulduğunu sandı, ama aslında çok çocuk istediği için hayal görüyordu. Bizimkiler de Lily'i bozmayıp oyunu devam ettirdiler. 6. sezonda muhtemel bir Marshall Jr. olasılığı bulunmakta. Heyecanla bekliyoruz..


Two and a Half Men'in 7 sezonluk koca arşivinde bir bölümde bile sıkılmadım. 7. sezon finalinde, ehliyeti alındığı için araba süremeyen Charlie'nin, ayrıldığı Chelsea'nin doğum gününe gidip hediyesini vermesi için Jake'ten yardım isteyerek kendini götürttü ve hediyeyi Jake'e vererek, eve çıkarmasını istedi. Arabada beklerken hava almak için köpeğini gezdiren Chelsea'yi gördü ve heyecanlanıp gaza bastı, arkasına baka baka giderken de gitti, ehliyetsiz halde öndeki polis arabasına vurdu. Ve sonuç resimdeki gibi...

7. sezon finalinin başındaki efsane replik..
Jake: Mm.. Alman arabalarına bayılıyorum.
Charlie: Eğer beladan uzak durup, sıkı çalışırsan, belki bir gün onları park etmek gibi bir işin olabilir.

The Big Bang Theory, bu 3 dizi arasında en beklenmedik finali yapan diziydi (iyi anlamda tabii ki). Penny'den ayrılan Leonard depresyondan çıkamazken, bunu Penny'ye her fırsatte dile getirmekten çekinmedi. Öte yanda, artık arkadaşlarını çileden çıkaran Sheldon, onları farklı bir arayışa itmişti. Bilimsel olarak en doğru eşini bulmanı sağlayan bir internet sitesi ile Sheldon'a eşleşmesini bulan Raj ve Howard, sonunda bir şekilde Sheldon'ı, en azından kızı görme konusunda ikna ettiler. Ve şok bir şekilde, Sheldon kızdan hoşlandı. Kız da normal bir tip değil, tahmin edilebildiği üzere. Aralarında yaşanan 1 dakikalık 'bomba' diyalogtan sonra Sheldon kıza bir içecek ısmarlamayı teklif etti ve orada noktalandı..

Kaldı 15 gün...

1 yorum:

Egemen dedi ki...

The Big Bang Theory'i ben de izliyorum, güzel dizi gerçekten.

Modern Family'i de izliyorum, o TBBT'den bile komik bence, mutlaka izle.

Gossip Girl var izlediğim, 4. sezonu başlayacak onun da, o da çok iyi dizi. izlerken gerçekten özeniyorsun hayatlarına. :D

House'un da 1. sezonu indirdim, diğer dizilerin olmadığı günler onu izleyeceğim.

Bir de The Vampire Diaries var, bir iki bölüm izleyeceğim beğenirsem ona da devam ederim. 4-5 gün sonra 2. sezon başlıyor.