16 Eylül 2010 Perşembe

Perhiz ve Lahana turşusu, mm bayılırım!


Turşunun her türlüsünü severim, ayrı bir konu, geçelim.. Şu bizim yeni yetme kız yok mu, hani Gossip Girl'de parlamıştı, sonra şarkıcı olup ortalığı kasıp kavurdu. 1993 doğumlu. Hah evet, Taylor Momsen. Efendim bu hanım kızımızdan Amerikan aileleri ve koyu hristiyan mensupları pek bir şikayetçiymiş. Daha reşit olmadığı halde yırtık pırtık elbiseler, tuhaf makyajlar ve ağız sularını Missisipi Nehri'ne çeviren seksi kıyafetleriyle genç kızlara pek bir kötü örnek oluyormuş kızımız. Hele şu klipte ilk sahnedeki erotik dansı cinnete getirmiş milleti. Allah allah.. Ne yani, 3 ay sonra 2011 yılına girdiğimizde, bu kız 18 olduğunda kötü örnek olmamaya mı başlayacak artık? Nedir bu reşitlik olayı, hele de televizyon dünyasında olan biri için.. Peehh. Neyse, ben aradım konuştum, Taylor'la. Dedim ki; "Bak yavrum, zaten bu Amerikan müzik dünyasında benim için 2 Taylor var, biri sen, diğeri Taylor Swift. O yüzden, sen bu cahil hristiyanları takma, hani haline şükret, Türkiye'de değilsin. Aynen devam. Kib. By. Mcks. Optm."

2 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

93 mü, ulan hakikaten yaşlanımışız. ben ilkokul 3teydim 93te be :)

Christa dedi ki...

daha önce biri "fantastik tespitlerin adamısın çağlar" demişti. harbici öyle :)