13 Eylül 2010 Pazartesi

"Bir bakardın, başkalaşırdı her şey"

Bakışların güzeldi, onları sevmiştim ben
Bir bakardın, başkalaşırdı her şey
Anlamı vardı sanki her bir bakışının
Yorulmadan bakmak isterdim hep
Ama her defasında yorgun düşerdim
Erirdim, nefesim kesilirdi, ölürdüm her defasında
Rüya gibi gelirdi geçen her dakika
Rüyaydı, farkındaydım
Ömrümü uzatırdı bakışların
Sorgusuz sualsiz yaşardım
Di'li geçmiş zamanların öncüsü kaldın şimdi
Aklıma geliyorsun ; ama artık heyecan getirmiyorsun ki
Diyorum ki; bendeydi hata ,
Diyorum ki; rüyaydı öyle kabullenmiştim başını
Diyorum ki; iyi ki uyanmışım.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

kime ait olduğunu da yazsaydın daha iyi olmaz mıydı?

Çağlar dedi ki...

Kime ait olduğunu bulup bizi aydınlatabilirsen çok memnun olurum. Nitekim ben bulamadım.

Adsız dedi ki...

benim değil de senin bulman gerekmez mi?

Çağlar dedi ki...

Arkadaşım olsa biz de biliyoruz "emeğe saygı" kavramını heralde. Birinin benim yazımı alıp isimsiz yayınlamasına nasıl kızıyorsam, buna da izin vermem. Ama yok diyorum hiçbir yerde. Şiirin olduğu her yere bak, hiçbir yerde şairin adı yazmıyor. Muhtemelen anonim bir şiir.

Christa dedi ki...

yani güzel şiir işte :)

ercü dedi ki...

yılmaz erdoğanın şiirlerinin tadını verdi okuduğumda...