8 Eylül 2010 Çarşamba

Seksüelizm ve Çağlar Yıldız Blog


Daha önce 2006 başında açıp, 2007 yazında ÖSS sebebiyle kapattığım dönemi de sayarsak 3 senelik geçmişi olan, kendi halinde bir blog Çağlar Yıldız's. Amacı sadece, okuyucularına hoş birkaç şey okutmak, güzel kareler göstermek, ilginç şeyler paylaşmak. Düsturu farklı olmak. Her blog gibi olmamak, özgün olmak, kafasına göre olmak, hiç kimseyi, hiçbir şeyi takmamak, banner'ında da dediği gibi kişisel emellere alet olmak.. Bunca yıldır var olduğuna göre de okunuyor, seviliyor belli ki. Sadece bazı şeyleri netliğe kavuşturmak amacıyla yazıyorum bunu. Okuyucularım da yorumlarıyla, hit'lerdeki şişkinlikle benim postları havaya üflemediğimi hissettiriyorlar, umarım hissettirmeye de devam ederler. Tabii provoke amaçlı yorumlar da bolca geliyor her blogda olması gerektiği gibi. Bazıları yayınlanmayacak kadar iğrenç, bazılarıysa yayınlanacak derecede küstah olabiliyor. Sadece provokasyon amaçlı bile olsa, onların bile yazdıkları mesajların içlerini, ne anlama geldiklerini incelemeye özen gösteriyorum.

Koyduğum hatun resimlerinden ziyadesiyle rahatsız olanlar var. Çok fazla ve bazen abartılı resim koyduğumu düşünenler var. Bunu yorumlara provoke şeklinde yazanlar da, mail olarak düzgün ve eleştrisel bir dille yazanlar da oldu..

Neyse, sonuca geleyim.. Daha önce de dediğim gibi, seksüel korkaklık bu ülkede bir yara. Ve ben bu konuda aşırı tepkiliyim. Milletin bloglarda haber girerken bile "aman resim fazla açık seçik olmasın" diye geri adım atışına inat, cesurca sergilerim zevkime uygun olan şeyleri. Ve kim ne derse desin, sergilemeye devam edeceğim. Biri de 2 tane birkaç paragraflık yazı yazıp resim koyduğumu, "2-3 yazı - 1 resim" düzeni şeklinde blogu götürdüğümü ve esas amacımın bu olduğunu söylemiş. Benim abaza bir sapık olduğumu düşünen de yok değil. Evet, öyleyim belki de. Peki ne değişir? Beni takip eden adam, öyle olduğumu öğrenince takip etmeyi bırakacak mı? Ya da "çocuklar" mı izliyor blogumu, etkilenirler mi? Çocuğunuza okutmayın o zaman. Yahu ne kadar kompleksli bir topluluğuz biz? Evet, amacım bu, sana ne yahu.. Nedir yani, kime ne ıspat ediyorum burada? Amacım o olsa ne olur, başka bir şey olsa ne olur. Benim böyle bir kaygım yok ki. Gün gelir, yazacak bir şey bulamam, 1-2 hafta boyunca üst üste 15-20 tane resim koyarım, yazısız. Gün gelir, resim denk gelmez, sadece yazı yazarım uzun süre.. Beni takip edenlerin bir çoğu da benim umarsız, sağı solu takmayan, düşündüğümü çat diye söyleyen bir blogger oluşumdan takip ediyor. Nitekim koyduğum resimlerde de öyle "off karıya bak" resimlerinden çok, kalite ve özgünlük kriterim vardır. Blogun çizgisi budur, bu farklı ve kaliteli resimler bu oluşumun bir parçasıdır. Takipçilerin de çoğu bunun farkındadır. Radikal, özel ve kaliteli resimler paylaşırım. Paylaşmaya da devam edeceğim.

Hevesli gençlere sesleniyorum! Durmak yok. Provokasyona devam!

13 yorum:

Berkant dedi ki...

Berkant bunu beğendi kardeş :)

Major dedi ki...

banner a bir +18 simgesi koy "off karıya bak" resimleri de olsun. neden olmasın ki?

Çağlar dedi ki...

Evet istesem yaparım, Blogspot buna izin veriyor ama şu anki tarzımdan memnunum, öyle bi tarza kaymaya ihtiyaç duymuyorum.

Btg dedi ki...

Helal başkan, durmak yok yola devam!

Armando dedi ki...

biz blogu böyle seviyoruz takma kimseyi sen gerçi zaten takmıyorsun.

Gran Torino dedi ki...

çok net söylüyorum; çağlar yıldız bloglar konusunda yeni bir çığır açmıştır. mükemmel bir blog. çizgisi, tarzı herşeyi mükemmel. ne derdin hep çağlar "beni takip etmeye devam edin". sen bizi bırakana kadar biz devam ediyoruz.

Christa dedi ki...

hep destek tam destek!

yürüyen aksam dedi ki...

çağlar yıldız'a kalkan eller kırılsın :)

ucyuzbesyuz dedi ki...

o kadar özgün ve farklı bir blog ki o bahsedilen "düsturu" son derece başarıla yerine getiriyor. arkandayız üstad.

Adsız dedi ki...

bir an için korktum sonu kötü bitecek diye :) belki 50 farklı blog okuyorum ama en merakla açtığım, en keyifle okuduğum içlerinde bu. paylaştığın resimlerin ve yazıların kalitesini tartışmaya gerek yok. bizden biri gibi, günlük ağızla, on numara bir oluşum çağlar yıldız's. seviyoruz efendim durduramıyorlar.

Beercholic dedi ki...

büyüksün başgan.

Adsız dedi ki...

Hacı çıplaklık felan olmiycaksa bende yokum. sanatsal bişiler görüyoruz işte..

Unknown dedi ki...

burjuva degiliz bucalıyız !!