13 Eylül 2010 Pazartesi

Haftasonu planları iptal


Ulan Misi geldi, Insua geldi dedik, oturduk ağız tadıyla maç izlemeye, ama yok. Gram top oynamadı takım ilk yarının başındaki 15 dakika haricinde. Hadi penaltı falan bir şekilde golü buldun, artık kontrolü ele al, kendi sahandasın, o da yok. Başladılar geri çekilmeye. Bir baktım dakika 80'de, topla oynama oranında Antep %60'la önde. Senin sürekli 2. golü arayıp rahatlamaya çalışman lazım, son 20 dakika takım kalesini savunuyor, kaleci Ufuk vakit geçiriyor.. Yahu hakikaten anlamıyorum. Sorun nerede çözemiyorum, çözebilenin de olduğunu sanmıyorum. Oyuncular ruhsuz desen değil, takım kalitesiz değil. Tek cevap Rijkaard kalıyor.. Ona da ben inanmak istemiyorum.

Yıllardır diyoruz, takımda box-to-box oynayan adam eksik diye. Hala yok, hala yok. Ayhan'la, Sarp'la bir şeyler yapmaya çalışıyor hoca. Cana da kontenjana takılınca mecburen ikisini de ilk 11 gördük. Kanser olmaya ramak kalmıştı. Bu hücum hattına böyle bir orta saha olmaz, olursa tüm sezon böyle olur işte.. Nasıl bir kontenjan formülü üretilir bilmiyorum ama, acilen Lorik Cana bir şekilde monte edilmeli 11'e. Elano da bir daha bahsi geçen rakamların yarısına bile zor satılır muhtemelen. Adam resmen bu takımda oynamaya niyetli değil. Yapacak bir şey yok, yönetim hatası. Takımda oynamaya niyetli adamların sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Baros, Kewell, Neill ve sonradan giren Pino. Başka da yok. Yeni gelen Misi ve Insua'yı ilk maçları olduğu için saymadım. İkisi de ilk maç için gayet iyiydi bence.

Hep derdim ki "ulan keşke İstanbul'da otursaydım, her haftasonu maçtaydım ne güzel". Aman aman İzmir çok iyiymiş be hacı. Allah sabır versin bu sezon GS taraftarına. Bu oyun nasıl düzelecek hiç bilmiyorum, sorun kadroda falan değil çünkü. Kombine falan alana da çok acıyorum. Şahsen her şeyi hazırlamıştım, bu haftasonu oynanacak Buca maçına gidiyorduk arkadaşlarla, ama şu oyunu gördükten sonra inanın vazgeçtim. İsterse 20 yılda bir kere gelsinler İzmir'e. 40-50 lira para vereceğim ve ekran başında delirdiğim yetmiyormuş gibi bir de canlı canlı cinnet geçireceğim. Pardon, ben almayayım...

7 yorum:

Cassy dedi ki...

julio cezar'ın Mustafa ve Ayhan ile olan mücadelesi bizim ortasahayı özetledi zaten. tek başına dağıttı ilk yarı ortasahayı adam.

Btg dedi ki...

bu sezonki 8 resmi maçın 6'sında çok kötü, 2'sinde de kötü oynadı gs. bu çok kötüydü. 5-1'lik belgrad maçında kötüydü, 3-1'lik es-es maçında kötüydü.

Sun Serany dedi ki...

cimbom ex galatasaraylı'nın kıyağıyla bir maç daha kazandı. önce volkan yaman'dan kendi kalesine gol şimdi de emre güngör'den penaltı :)

Gran Torino dedi ki...

boşver şimdi maçı falan house ne durumda çağlar? :) yetişiyor musun 7. sezona?

Çağlar dedi ki...

Hehe yetişecem inşallah. Söz verdiğimden 5-6 bölüm eksik izledim bayram süresince ama her şey kontrolüm altında :)

Cassy dedi ki...

@sunserany,
iki maçta da bahsettiğin iki oyuncu da varını yoğunu ortaya koydu yalnız. ama evet şanssızlıkla yardımcı oldular galatasaraya.

CaRtMaNtR dedi ki...

orta sahada bu herifler zaten tokatlanıyor. arda iyileşince kanatları arda aydın, barış yada serdar yapıp ortada cana-elano ile şansımızı deneyelim. en azından pas yapabiliriz biraz bu şekilde. arkada stoperde neill hakan ikiliside olursa işler hiç olmazsa hücumda tıkırında gider.