6 Eylül 2010 Pazartesi

House MD Bayram Kampı


Dediğim gibi ABC dizileri 20 Eylül'de başlıyor, yani tam 2 hafta sonra. Hmm.. House dışında diğer dizileri zaten yıllardır izliyorum, başlar başlamaz eş zamanlı takip edecem. House'ta ise dün gece itibariyle en son 5. sezon 9. bölümü izledim*. 36 bölüm kaldı önümde, 2 haftalık zaman diliminde seyretmem gereken(!). Staj yapıyor olmasam günde 4-5 bölüm izler hemen bitiririm de, sabah 7 akşam 7 stajdayım. Hmm.. Şöyle kısa bir kerrat hesabıyla, 7. sezon başlangıcına eş zamanlı olarak yetişmem için günde ortalama 2,6 bölüm izlemem gerekiyor. Çok zor. Ama güzel olan her şey zor.

Ben hesabımı yaptım. Zaten akşamları 1-2 bölüm seyrediyorum. Bu kez işi biraz sıkı tutmam gerek. Neyse ki bayram haftası imdadıma yetişti. Pazartesi, Salı normal çalışma, Çarşamba arife olduğu için yarım gün, öğlen 2'de evdeyim. Önümüzdeki 4 gün ise full tatil, Pazartesi'ye kadar.

Hedef: 2 haftada 36 bölüm. Peki nasıl?

Pazartesi (bu akşam) ve Salı akşamı 2'şer bölüm (4). Çarşamba yarım gün olduğu için 4 bölüm. [4+4=8] Kaldı 28 bölüm. Önümüzdeki 4 bayram (tatil) günü sıkı bir kampa girip, günde 5 bölüm hedefliyorum. Bayram ziyareti mi? Hiç sevmem. [4x5=20 ve 28-20=8] Kaldı 8 bölüm ve tam 1 hafta. Zaten iş kolaylaştı. Gerisi güle oynaya.. Koca 7 gün kalıyor. Bu kamp sürecinde bu şekilde kondüsyon depolayıp sezonu açmayı planıyorum.

* : Tam da bölümüne denk gelmişim. 50 dakikalık inanılmaz bir bölümdü.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

doğru yoldasın reyis :)

CaRtMaNtR dedi ki...

bune benzer son şeyiprison break'te yapmıştım. 15 bölümü ard arda izlemiştim sabahtan başlayıp. bir sonraki gübn sabah karşı koluma evin koridorlarının haritasını çizesim gelmişti.

Cassy dedi ki...

sen buna kamp mı diyorsun başkan ben lost'un ilk 3 sezonunu yaz tatilinin son 2 haftasında izlemiştim :D

Btg dedi ki...

Ben de tam tersini söyliycektim adsız ile. Hiç iyi yolda değilsin başkan :))

Çağlar dedi ki...

@Cassy,
Oha be hocam, ilk 3 sezon 70+ bölüm eder. Ben de Lost'a aynı senin gibi 4. sezondan başlamıştım ama ben 2 ayda falan bitirmiştim ilk 3 sezonu :)

Gran Torino dedi ki...

Cassy, adamım lost'un 3 sezonu da 16 bölümden 48 bölüm eder. çağlardan sadece 12 bölüm fazla. yani günde 1 bölüm fazla izlese fazla fazla yetişiyor ki adam staj yapıyorum diyor, boş olsa zaten şimdiye çoktan bitirmişti.

Cassy dedi ki...

@Gran Torino,
yanlışın var, üstte çağlar da yazmış, Lost'un ilk 3 sezonu ortalama 23-24'er bölümden toplam 70 küsür bölüm ediyor. lütfen emeğimi küçümsemeye çalışmayın :D ama evet benim lise dönemim olduğu için bütün yaz bomboştum :D

Adsız dedi ki...

Şimdi başkan ya Breaking Bad'a başlayacam ya House'ye.. Hangisine önce başlıyayım? :D

Çağlar dedi ki...

@Adsız,
Hakikaten zor karar. Ama şöyle bir fark var, biri henüz 3 sezon oldu ve yeni sezon Ocak'ta başlıyor. Diğeri 6 sezon oldu, yeni sezon 2 hafta sonra başlıyor. Yani House takribi 3 buçuk sezon daha fazla. Ve House'ta 1 sezonda neredeyse 2 kat daha fazla bölüm var. Bu aradaki farkın çok daha büyümesine sebep oluyor. Yani daha uzun soluklu bir şey için House'a başlayabilirsin, ama biraz daha kısa ve sürükleyici olsun diyorsan Breaking Bad. İkisini ayıramıyorum, birbirinden güzel ve özgün iki dizi.

Armando dedi ki...

Hangisine "önce" başlıyım diyorsan bence Breaking Bad. Zaten sezonlar çok kısa bir çırpıda bitirebilirsin Breaking Bad'i. Ama House'u bitirmek o kadar kolay değil (:

Volaka dedi ki...

house candır canandır her türlü iyi yoldasın dostum.