1 Eylül 2010 Çarşamba

TTNet, hayırdır oğlum?


Aha! Bir anda internet hızım fırladı 6-7 Mbit civarına. Ne olduğunu anlamadım. Rapidshare'dan dosya indirecektim. Bir baktım ki 800 kb/s ile indiriyor. Flashget arada rakamlarda sapıtıyor diye inanmadım önce, sonra baktım normale dönmedi. Dikkatimi çekmişti son zamanlarda, videolar falan ışık hızıyla yükleniyordu. Bir test yapayım dedim, gördüğünüz gibi yukarıdaki gibi 6 Mbit hızım var şu anda. TT ile hiçbir iletişimim olmadı, hiçbir tarife değişikliği yapmadım. Bildiğimiz 45 TL'lik 1 Mbit sınırsız bağlantıyı kullanırken, böyle oluverdi. Bir yandan çılgınlar gibi download yaparken, bir yandan da ne olduğunu bilmediğim için tedirginim. Dayamasınlar sonra kol gibi faturayı? Hayırdır inşallah.. Yarın aramayı düşünüyorum Türk Telekom'u.

5 yorum:

Btg dedi ki...

darısı başımıza başkan :D

Batuhan Sarıoğlu dedi ki...

Aksine bende de acayip bir yavaşlama söz konusu, bir video yükleyeceğim diye göbeği çatlıyo netin. Yoksa Karşıyaka'dan Şirinyer'e kablo çekip, benden mi yiyon Çağlar. :D

mert kocer dedi ki...

başkan ttnet flan hikaye..superonline diyorum başka da bişey demiorm aylık 49 tl ye 10 megabit internet sınırsız kota sınırı aşınca hızı falan da düşmüyo..herhangi bir veri ya da bağlantı aksaklığı da neredeyse hiç olmuyo..

CaRtMaNtR dedi ki...

ttnet eski üyelerine bir ara 1mbit sınırsız bağlantı fiyatına 8mbite kadar sınırsız bağlantı sağlıyordu. gerçi bu teklifi bana telefonla arayarak yapmışlardı ama öyle bir şey olmuş olabilir.

Çağlar dedi ki...

@CaRtMaNtR,
Valla inşallah öyledir, ülkeye ilk ADSL geldiğinden beri kayıtlıyım ve aynı hattı kullanıyorum. Bi kıyağı hak ettim artık bence de :) O zamanlar 56k dial-up'tan 256 kb ADSL'e geçince kendimizi uzayda zannediyorduk. Hey gidi hey...