12 Eylül 2010 Pazar

Never say die, Never give up!


Zaten herkes yazdığı, her yerde konuşulduğu için, turnuva boyunca hiçbir şey yazmadım Dünya Şampiyonası'yla ilgili. Ama bu kez de yazmazsam ayıp olur artık. Herçekten inanılmaz bir mutluluk. Maç boyunca gerideydik ama sanki belliydi bir şekilde gelip alacağımız. Maç hakkında üç şey...

1. Top harbiden bizi hiç sevmedi.
2. Son baskette şansımız yardım etti.
3. Teodosic insan değilsin.

Finalde ABD'yi yenmek çok çok zor. Adamlar buraya kadar hiç zorluk görmediler, çok da şaşalı, mükemmel top oynamıyorlar ama, yetiyor yani. Şanslı olmamız gerek, iyi günümüzde olmamız gerek, ABD de kötü gününde olsa iyi olur.

8 yorum:

Btg dedi ki...

kobe mi teodosic mi başkan? :D

Çağlar dedi ki...

Valla benzer bir şeyi Facebook'ta yazdım az önce. Bi ara Kobe'nin çıldırdığı anlar aklıma geldi ve Lakers'ı tutmayanlara bir kez daha acıdım. İğrenç bir his. Hiç kaçırmayacak sanıyorsunuz..

Frag dedi ki...

galatasaray'ın uefa kupası'ndan sonra türk spor tarihinin en büyük başarısıydı bu. yarın yenebilirsek en büyüğü olacak. inanılmaz bir duygu.

Adsız dedi ki...

maddi manevi :D heheheh o videoyu da koymayasın çağlar :D

Lord-1 dedi ki...

Böyle bir heyecan yok vallahi. Son çeyreği hiç nefes almadan izlemişim gibi geliyor şuan düşününce o derece kaptırmışım kendimi.

ucyuzbesyuz dedi ki...

Gurur duydum. Oyuncular,teknik kadro, yönetim için ne desek az kalır.Bu mutlulukta payı olan herkese şükranlar...

Adsız dedi ki...

ömer onan durant'i, ender derrick rose'u tutarsa şampiyonuz :P

Volaka dedi ki...

sırbistan maçı daha oynanmadan betwin sitesi türkiye'nin turnuva şampiyonluğuna 3.75 oran veriyordu. şimdi türkiye'nin finalde amerika ile karşılaşacak olması sonucunda, türkiye'nin, finalde olmasına rağmen şampiyonluğuna 5.75 veriliyor. çok ilginç bir durum.

haydi çocuklar herkesi utandırın!!!