19 Eylül 2010 Pazar

Mission Accomplished


Veeee evet.. Temmuz 10 civarı, 2. sezonun başından devam ederek başladığım House'u az önce komple bitirdim nihayet. Acayip bir sezon finaliydi yine. Staj yapıyor olmama rağmen, zaman zaman kendimi zorladım, zaman zaman fazla boşladım, ama işin ciddiyetini kavrayıp son dönem girdiğim kamp sayesinde son gün itibariyle bitirdim. Yarın, hatta bu sabaha karşı 7. sezon başlıyor. Bakalım Greg'i eş zamanlı takip etmek nasıl bir şeymiş...

İşte House'u bitirme sürecim:

3 yorum:

ucyuzbesyuz dedi ki...

ilginçtir yarım saatten fazla süredir blogda dolaşıyorum, eski yeni yazıları okuyorum, anasayfaya geri döneyim derken yeni yazı geldiğini gördüm ve içimde saçma bir sevinç oluştu. bu bloga cidden kendini bağlıyor okuyucuya ilginç güç var sende çağlar :)

Lord-1 dedi ki...

Ben bir dizi için bu kadar hırs yapmanı takdir ediyorum. Dizi izleyen bizler bunu normal karşılar ama mazallah sokaktaki birine söylesen dayak yeme ihtimalin bile var.

Gran Torino dedi ki...

adam büyük özveri gösterdi beyler :)