10 Eylül 2010 Cuma

Nefret


Herkesin sevdiği 2 şeyden nefret ediyorum hacı.

1. Bayramlar: Bayram, seyran, düğün, nişan, misafir gezmesi, el öpme merasimleri.. Nefret ediyorum alenen. Gitmesen darılıyorlar, gitsen 2 saat saçma klasik muhabbetler. Eve gelenler ise daha kötü. Misafirlerin yanında durmak, 40 yılda bir gördüğün insanların karşısında sahte tebessümler atmak, hiç olası gelmiyor bana. Davulcusu, kapıya gelen çocuğu başka bir muhabbet. Saçma sapan Türk adetleri.. Neyse, kim darılırsa, gocunursa gocunsun, bu bayram hiçbir yere gitmiyorum arkadaş. Yetti.


2. Milli Maçlar: Amına koyim bu milli maçların ya.. Sen iyileştir, kondüsyon depola, forma sok, sikko bir milli maç arasında adam sana yine sakat dönsün. Arda ve Balta, milli takımda sakatlandılar ve minimum 2-3 hafta arası yoklar. Tam form tutmaya başlanacak, kadroyu oturtacak zamanda olana bak. Mehmet Topal, Emre Güngör, Servet gibi bir sürü adam tam kariyerlerinin en iyi dönemlerinde, milli takım sakatlıklarından sonra düşüşe geçmişlerdi. Yeter be.. Lanet olsun milli takımına da, Avrupa Kupası'na da.. İnşallah kalamazsınız Euro 2012'ye de, rahat rahat izleriz biz de İspanya'yı, Almanya'yı...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

1. adam haklı beyler

2. olmamış

Adsız dedi ki...

dün biyere gittim evdekiler zorladı git diye adamlarıda tanımıyom geleni öpüyoruz mecbur bi karı geldi uzaktan akraba tam öpcektim ay öpmiyeyim dedi siktirdi gitti mal gibi kaldım sanki senin hoşaf gibi suratını çok öpmek istiyoruz ya çok sinirliyim bi daha zikzeler gitmem.

Sun Serany dedi ki...

düşüncedir saygı duyarım ancak bence de 2. doğru 1. olmamış. zaten günümüzde eskisi gibi insan ilişkileri, akraba ziyaretleri kalmadı. bari bayram vesile oluyor araların ısınması için.

Sergei Sörensen dedi ki...

türk milli takımı çok önemli bir maç oynadı. kimin sakatlandığı önemli değil milli takım bir şekilde kazandı. milli takım her zaman kulüpten önce gelir.

Christa dedi ki...

ben o hiçbir yere gitmeme taktiğini de denedim. bu kez de daha sonra gördüklerinde darılmaca oluyor "nerdesin hayırsız" moduna geçiyo durum çekilmez hale geliyor. en iyisi 1 günün yarısını ayırıp herkesi yarım günde aradan çıkarmak.

Mert Kocer dedi ki...

ben iki konuda da katılıyorum çağlar a..önceleri bayram gezmelerinin amacı eskiden teknolojik imkanlar kısıtlı olduğundan insanların bu vesileyle görüşmeleri biraraya gelmeleriymiş..Şimdiye bakıldığında ise bu ziyaretlerin daha da azaldığını ve yerini bayram vesilesiyle tatillere kaçma olayına bıraktığını görüyoruz. Ha görüştümüz ziyarete gittiğimiz insanları yıl içerisinde zaten yeterli seviyede görüyoruz ben de bugünlerden pek haz duymuyorum açıkçası. Milli takım olayına gelince milli takım kulüp takımından önce gelir lafına katılmıyorum kimse k.bakmasın eğer bir takımda çoğu oyuncu milli takıma gidip sonrasında da sakat dönüyorsa ve kulüp takımına da bu pahalıya patlıyosa ne anladım ben o işten..Evet insan sürekli bu sakatlanmalar falan olunca ve de takımı tam kadro dört gözle beklerken böyle haber alınca sarsılıyor.

Çağlar dedi ki...

@Sergeri,
Kural mıdır bu dediğin? Öyleyse kim koymuş? Ben 2 takım tutuyorsam (biri GS, diğer Türkiye), benim için yılda 40-45 maç oynayan bir takım, 10-15 maç oynayan bir takımdan tabii ki de önce gelir.

Cassy dedi ki...

malesef baştan sona katılıyorum.

Enes dedi ki...

Milli takım konusunda biraz içim burularak katılıyorum ama benim için de Milli takımdan önce Galatasaray gelir... Senelerdir bu Milli takımdan gelen sakat futbolculardan ne çektiğimizi bilen biliyor.

Mehmet Dinler dedi ki...

Milli maçların hepsini basketboldaki gibi bir araya toplamalılar aslında. Bir aylık bir süre ayırıp bütün eleme grubunu aradan çıkarmaları lazım gibi. Q7 de Portekiz milli takımından sakat döndü, adam tekrar milli oldu diye sevinirken 3 hafta kaybettik adamı.