4 Eylül 2010 Cumartesi

Bana acil 48 bin lira lazım!


Adam Sahibinden'e koymuş BMW'sini. Başlığa da yazmış: "Türkiye'de Tek. Batman'ın Arabası Olarak Tasarlandı". Sahibinden'de sık sık böyle komedi ilanlar olur, bu biraz üst sınıf komedi olmuş. Adamın yazdıkları baştan sona daha bomba. Buradan ilanı inceleyin. Fiyatı da 48 bin TL çekmiş. Zaten aracın sıfırı 70 bin TL. Aracın oynanmadık yeri kalmamış, muhtemelen kazası belası da bol olmuş ki bu hale getirilmiş. Bir de demiş ki "Araç full orjinaldir..değişeni kazası kesinlikle yoktur...sadece sol ön kapıda çizikten dolayı lokal boya vardır." Ulan araç komple mat siyaha çevrilmiş zaten, ne lokalinden bahsediyorsun? Onu da bırakın ve resimlere bakın, esas komedi orada. Herif resmen Batman kostümü giyip araçla birlikte fotoğrag çekilmiş. Ve en üste Sahibinden Sitesi tarafından "Bu ilan o kadar çok sevildi ki, efsane ilan oldu" banner'ı koyulup, onurlandırılmış. Arkadaşın başarılarının devamını diliyorum. Ve tüm okuyucularıma sesleniyorum, bana acil 48 bin lira lazım hacılar! Batman'in arabasını alacam.

4 yorum:

Major dedi ki...

kostüm iyi ama bıyık gerçekçiliği öldürmemiş mi?

CaRtMaNtR dedi ki...

fiyata kostüm dahil mi

Btg dedi ki...

Christian Bale görse gurur duyardı :(

brk dedi ki...

nolan görse kesin alır :) ayrıca adam vapurda kalem satan seyyar satıcılar gibi durmadan birşey ekliyor o da bedava bu da bedava hesabı :)