8 Eylül 2010 Çarşamba

Olmadı mutfak!


Çok Filim Hareketler Bunlar.. Film bi' kere en başta isimden kaybediyor. Bu kadar yaratıcı bir ekipten bu kadar saçma ve gereksiz bir film ismi nasıl çıkar anlamak mümkün değil. Filme gelince, DVD Rip'i internete dün düştü, hemen indirip izledim dün akşam. Ben öyle çok zor beğenen bir insan değilim, beni eğlendirsin, biraz güldürsün, sıkmasın, beğenirim, yani illa süper olmasına, film boyunca kahkahalar attırmasına gerek yok. Ama malesef bunu hiç beğenemedim. Olumsuz eleştiriyi ciddi manada hak eden bir film, berbat ötesi. Komik yerler var, güldüğüm de oldu, ama genel olarak saçmalıklar, büyük eksiklikler olan bir film. Yani BKM gibi bir ekip bir film çekiyorsa, öyle skeçler yapmaları lazım ki, her birinin şu ana kadar TV'de yayınlanan en iyi skeçlerden bile daha iyi olması lazım. Ne yazık ki, hiçbiri ilk 10'a bile giremeyecek kadar perişan..

2 yorum:

Cassy dedi ki...

valla bence o kadar da kötü değil. dediğim gibi tvde bisürü çok daha güzel skeçleri var ama bunlar da kötü değildi bana kalırsa.

Mehmet Dinler dedi ki...

Denedikleri şey çoğu kişinin (benim de) hiç duymadığım birşeydi. Ben tarz olarak pek hoşlanmadım. Bağlantı noktaları falan çok çok amatörceydi. Hele şu filmsiz fragman olayı var ki "ne alaka" dedirtiyor insana.