22 Eylül 2010 Çarşamba

"Meydan Larousse bilmiyo, bu biliyo"


1 hafta önce Beşiktaş’ın Fenerbahçe’yi çok rahat yenebileceği izlenimi vardı herkeste. Bu mağlubiyetin ardından da Aykut Kocaman’ın işi biter diyenlerin oranı da %80-90’dı. Ama arada Beşiktaş bir CSKA Sofya maçı oynadı. Bu maçı dikkatle izleyenler, Beşiktaş’ın açıklarını sezdiler. Bunların başında da Aykut Kocaman geliyor. O yüzden birileri Fenerbahçe ilk yarıda skoru 5-0 yapabilirdi diyor. Bu maç Aykut Kocaman’ın en iyi maçlarından biriydi. - Hıncal "Meydan Larousse" Uluç

Herkes Aykut'u eleştiriyor ya, Hıncal'dan da "herkes gibi" aynı şeyi yapmasını beklemiyordunuz heralde değil mi? Bir insan ancak bu kadar kompleksli olabilir. Rijkaard'ı ne zaman övecek ben onu bekliyorum şu an.

Başlık ne alaka? : Hıncal Uluç'un sporun her dalını ve siyaseti, magazini, ekonomiyi, her konuda her şeyi uzman düzeyince biliyor oluşuna dair Yılmaz Erdoğan'ın yaptığı bir espridir.

2 yorum:

Halil dedi ki...

'Şuan çok ağar konuşuyorum' diyoya orda yarılıyorum ben.Dünyada ağar konuştuğunu ayrı bi cümleyle belirten tek insan kendileri.

Adsız dedi ki...

Nasıl da işine gelen kısmını kırpıp yazmışsın. :D Aykut'u en çok eleştirenlerin başında Hıncal geliyor.Bu maçta da Fener iyiydi demiyor.Sadece Aykut Beşiktaş'ın eksiklerini tespit etmiş,o sayede maça tutunmuş ve hatta birkaç tane ciddi pozisyon bulmuş diyor.