3 Eylül 2010 Cuma

FIFA 11'e hazırlık


FIFA 11'in yeni modundan bahsetmiştim, kalecilik simülasyonu, kaleci olarak kariyer yapma olayları vs.. Bu sağlam bir bilgisayar modifikasyonu gerektiren übersüper oyunu beklerken, şimdilik yukarıdakiyle idare ediyorum. Rastgele denk geldim az önce, felaket sardı, başından kalkamıyorum valla. Biraz oynayınca olayı çözüyorsunuz. Acemiliği attıktan sonra ilk 2-3 levelde gelen topları direkt tutuyorsunuz. İlerledikçe şutlar fena gelmeye başlıyor, anca çelmekle yetiniyorsunuz. Level sayısı 6-7'yi falan gösterince Gerard şutları gelmeye başlıyor. O zaman ciddi ciddi refleksler devreye giriyor, topu kurtarsanız da çok sert geldiği için sekip içeri giriyor. Sinir olmaya, hırs yapmaya başladım. Ben bir türlü 7'yi geçemedim. Kolay gelsin...

6 yorum:

Emre dedi ki...

Bu oyunu nasıl, nerden oynayabiliriz?. Link vs.vs varsa alabirmiyim?

Uğur ! dedi ki...

link versen bi baksak şöle

Çağlar dedi ki...

Çok pardon ya, karambole gitmiş link. Buyrun: http://plox.info/spelle/games/draaiballen.swf

CaRtMaNtR dedi ki...

en çok köşelere giden toplar gıcık edici oluyor. hele 5. leveldan sonra bide falsolarda abartılı seviyeye ulaşınca iş iyice zorlaşıyor

Batuhan Sarıoğlu dedi ki...

nerden sardın başıma bunu, kalkamıyorum başından :) onur abi gibi ben de 5'te çok zorlandım. Takıldım zaten orda da. Bi tüyosu varsa, yazıver :)

Çağlar dedi ki...

Tüyosu falan yok ya, sadece başından 1 saate yakın bir süre kalkmamanın verdiği özveri ve hırs :)