9 Eylül 2010 Perşembe

Sevinç "gösterisi"



Basketbol Takımı'nın Hido önderliğindeki yukarıdaki sevinç gösterisini izlemeyen kalmamıştır sanırım. Ben böyle bir duruma böyle sevinecek bir takım daha olduğunu sanmıyorum dünya üzerinde. Sevinirsin, daha da coşkuyla sevinirsin ama gider soyunma odanda yaparsın. Hido muhabire diyor ki, "Nasıl sakin olayım abi manyak mısın?" Yahu sen all-star olmuş adamsın, NBA'de ödül almış adamsın, bu nasıl bir sevinç Hido, yapma gözünü seveyim.. Spiker "önümüzdeki maç" diyor, Hido "önce bu maçın keyfini bir yaşayalım" diyor. Sanki önümüzdeki maç 2 hafta sonra.. Maç kıran kırana gider, son saniye basketiyle alır, yarı final yaparsın, o zaman bir şey diyemem, o anki adrenalinle her şeyi yaparsın, Kobe'nin 2006'da nasıl sevindiğini biliyoruz. Ama zaten maç ikinci yarının başında kopmuş, maç sonu bu sevinç bana çok fazla geldi. Daha yarı finaldeyiz, bunun 2 hayati maçı daha var. Bu ruh halinden bir an önce kurtuluruz inşallah.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok bi yerleri kalkmış yorumlar okuyorum dinliyorum , özellikle Ömer Onandan. Büyük taktir edilesi işler yaptınız eyvallah ama yıllardır yapamadığınız başarılardan sonra bu boynunuzun borcu değil miydi ?

Adsız dedi ki...

hedo sanhi baya içnişte sarhoş bi şekilde açıklama yapıyormuş gibi bi hali var :)

Adsız dedi ki...

hido allstar olmadı yanlız

Çağlar dedi ki...

Pardon, bir an nedense öyle demiş bulundum.