18 Eylül 2010 Cumartesi

"Bu sana, veda ederken, son bakış, son gülücük"


İtiraf zamanı geldi. PES 11 Demo için ilk oynayışımın ardından baya övgüyle bahsetmiştim. Yalnız kararımda fena değişiklikler oldu. Oyunu 3-4 gündür durmadan oynadım, yetmedi arkadaşla iki kişilik oynadık. İlk başta aslında getirilen bir sürü yenilik nedeniyle çok cezbedici ve etkileyici gelmişti. Ama artık itiraf zamanı geldi. Öncelikle, ben genelde beğenilmeyen PES 10'u cidden beğenmiştim. Ve arkadaşlarla daha geçen haftasonuna kadar, kesintisiz her hafta sonu oynuyorduk. Hakem ve kaleciler ara ara deli etse de ölümüne zevk alıyorduk. Oturmaktan götüm, tuşlara basmaktan sol baş parmağım ağrıyordu.. Yalnız bu kez oyunda bir eksiklik var arkadaş. Demiştim ya "PES 11, FIFA tarzı PES olmuş" diye. Evet, değiştirecem diye DE PES kalıbından iyice çıkmışlar. İşin kötüsü, FIFA'ya da tam benzeyememişler, ortada bir yerde kalmışlar. 3-4 günün sonunda şunu keşfettim, oynuyorum oynuyorum ama zevk vermiyor oyun.

FIFA'ya gelirsek. Demo'sunu denedim, yıllardır pek oynamadığım için adapte olamadım fazla, ayrıca bilgisayarın da kalbi tam yetmiyor, takıla takıla oynuyorum ama daha iyi olduğunu itiraf etmek zorundayım. Pas olayları falan çok daha etkileyici.. Çaresizim, sözler tükendi, uykularım kaçıyor.. Winning Eleven 3-4'ün eminim kemikleri sızlıyordur şu anda.


Son söz: Buraya kadarmış Konami. Önce bilgisayarı yenilemeyi düşünüyorum. Ardından da 99'da bıraktığım Fifa'ya geri dönme vakti geldi sanırım. Şu an gözümden dökülen iki damla gözyaşı eşliğinde haykırıyorum: Elveda!

6 yorum:

Egemen dedi ki...

İki demoyu da oynadım, Fifa kesinlikle daha iyi. Ancak kaleci olamadım, daha sonra araştırdım ki konsol içinmiş, üzüldüm.

Ozan dedi ki...

dön kardeşim dön :) çok güzel olmuş fifa :D benki fifaya ihanet etmemiş adam en kötü oyununda bile eksikler olmasına rağmen gidereceklerini biliyordum :D

Beercholic dedi ki...

yapma etme abi..
pes > fifa abi..
fifa daha büyüktür diyen ayrı, pes'ten fifa'ya geçenler apayrı üzüyor beni abi..
belki fifa'yı da 3-4 gün oynadıktan sonra beğenmezsin he abi?
ha herşeye rağmen hala fifa diyorsan, sen kaybedersin abi..
ulan kendime bak mk..

Mehmet Dinler dedi ki...

Tam sürümünde yine değişiklikle çıkabilirler, PES 10'un demosuyla tam sürümü arasında oynanış farkı vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Çağlar dedi ki...

@Beercholic,
Benim için kolay mı oldu sanıyorsun, hiç düşünmedim mi sanıyorsun. Ha?

@Sheldon Cooper,
Aynen, umarım bunda da öyle olur.

Uğur ! dedi ki...

aslında demo strike yazından sonra fifa demoyu bi dene diyecektim fakat üşenmiştim yorum bırakmaya ne de olsa türküm ondan sanırım. fifa play station xgen teknolojisini komple olmasa da pcye aktarınca işler değişti. fifa şu an 1 numara.. bende üzülerek fifa orjinal alacağım bu sene. türkçe pese ayıp olacak ama onlar kaşındı..