25 Temmuz 2009 Cumartesi

D-Smart Şerefsizliği


Bu D-Smart'ın yaptığı insanlığa sığmaz yalnız. Zaten kırk yıldır beleş izlediğimiz Avrupa maçlarının üzerine yattılar, bir de son yaptıkları...

Normal D-Smart'ı olanları izleyebildiği Avrupa Ligi maçlarını da özel pakete geçirip, bizlere kapatmışlar. 42. kanal diye bir dalga çıkarmışlar (bkz: üst resim), izleyebilmek için yıllık 200 civarı bir para verip spor paketine üye olmak gerekiyor. Ulan ben bu ibne aleti 3 ay önce bir dünya para verip almışım, Galatasaray'ı, Fener'i izleyecem diye. Ki o zaman izlenebiliyordu, şimdi bir anda böyle bir olay çıkardılar. E bu ne şimdi?

Bu resmen şerefsizliktir. Ben bu maçları izleyebilecem diye almışım o parayı verip, o hakkı elimden almaya nasıl hakları olabilir ki? Hayır bu adamların sloganı "bir kere alıyorsunuz, bir daha para ödemek yok" değil miydi? Allah belanızı versin. Yakında Discovery'leri falan da pakede geçirirlerse şaşmamalı...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçenlerde birisi şöyle demişti: "Siz Aydın Doğan nasıl para kazanıyor sanıyorsunuz?"

G. dedi ki...

Aynı şey benimde başıma geldi.Sırf bu aleti,uefa maçlarını izlemek için aldık.Üstüne üstlük bu bank asya ligine de şifre koyuyorlar.

Mecburen ayda 18 ytlden alıcaz bu paketi.Ama dediğin gibi şerefsizliğin Allahını yaptılar.

Adsız dedi ki...

dekoderi de kırdım dandik uyduyu taktım ondanda kanal d yi sildim artık onların hiçbir gazetesinide almıyorum senede 200 fazla kazanalım derken benim senede gazeteye verdiğim 180 dende oldu şerefsizler beter olsunlar.