25 Temmuz 2009 Cumartesi

İnternetsiz geçen günlerin zulmü


Ulan online yaşama alışmış insan internet olmayınca bir tuhaf. 3 gündür internetten uzak kaldım, metabolizmam değişti. Tuvalete çıkma saatlerim değişti. Deniz, kum takıldık tabii ama ne kadar eğlenirsem eğleneyim, ön sevişmeye Vanessa Ferlito'nun lap dance'iyle başlayıp, 3 bakireyle hardcore grup çalışmasına da girsem, yine de bu internet olmayınca ı-ıh. Özellikle benim gibi ilgilenmesi gereken 1-2 sitesi bulunanlar için daha da belirgin. İnsan merak ediyor.. Forumlarda neler yazıldı, blogtaki yorumları inceleyemedim, yorumlar onaylanmadı vs.. Bir de Deco gelmiş deyip durdular, merak ettim anasını satayım, yokmuş öyle bir şey.

Ayrıca internetten birkaç gün uzak kalınca en sevmediğim şey, her gün okuduğum forumlara, bloglara girip onlarca yeni mesajlar yazılmış olduğunu görmek. İnsan hangi birini okuyacağını, cevap vereceğini şaşırıyor. Normalde her gün girerken "inşallah bir sürü şey yazılmıştır" diye girdiğim bloglar, forumlara girerken tam tersi dua ediyorum.. Öyle işte.

Neyse, evim evim, güzel internetim.

Hiç yorum yok: