10 Temmuz 2009 Cuma

144M $


Bize de Popstar adıyla formatı getirilen efsane American Idol yarışmasının, kıl jürisi Simon Cowell 8 sezondur süren yarışmada, sözleşmesi dahilinde yılda 36 milyon dolar ile çıkıyordu kameraların karşısına. Tabii yayın sezonunun sadece 5 ay olduğunu düşünürsek bu rakam bile uçuk olarak gösterilebilir. Yeni sezonda devam etmeyi düşünmeyen Cowell'a, 100-144 milyon dolar arasında bir teklif götürülmüş yıllık. Ohası, çüşü bir kenara, bu işin magazin haber / tıraş kısmıydı.

Bizim Armağan Çağlayan'ın çakma olmayanı aslında Cowell. Çok sert eleştiren ama iyiye de hakkını fazlasıyla veren, gerektiğinde elleri havada aşağı yukarı saygı hareketi yapan bir adam. Yani bizimki gibi körü körüne "kötüyüm ben, reytingin mına koyarım" tarzından biraz farklı. Ama yeri geldiğinde "bir daha dünyanın hiçbir yerinde şarkı söylememen dileğiyle…" cümlesi de bizzat kendisinin ağzından dökülmüştür.


American Idol demişken, benim favorim ilk 5 sezondu. Üstte görüldüğü üzere jürinin Simon Cowell dışında, Randy Jackson ve eski Laker Girl Paula Abdul'den oluştuğu, spikerin karizmatik Ryan Seacrest olduğu dönemlerdi. Hatta o zamanlara dair bir Kelli Pickler mesajım bile vardı, hatırlayanlar olacaktır.

"Eee?" dediğinizi duyar gibiyim ve sanırım sıçtım. Çünkü bu mesaja nereden bulaştıysam, hiçbir amacım yoktu valla. Gazetede Cowell'ın 144 milyon dolar olayını okudum, ondan bahsederek bir yerlere bağlarım dedim, yarışmadan bahsedip, eski halini sevdiğimi falan söyledim, öyle kaldı. Bu da sıvama bölümüydü. Pff.. Ulan zaten böyle bir mesajı nereye bağlayabilirsin ki?

Hiç yorum yok: