11 Temmuz 2009 Cumartesi

Verimli dönem


Türk Sineması'nda bazen verimli dönemler olur böyle. Mesela bir ara "Arog, Recep İvedik 2, Osmanlı Cumhuriyeti, Destere, Kadri'nin Götürdüğü Yere Git gibi filmlerin aynı dönemde vizyonda olması gibi.

Sanırım o dönemlerden biri geliyor.. Bugün bir alışveriş merkezindeki ilginç bir muhabbette adamın biriyle tanıştım. AFM Sinemaları'nın merkez bölümünde çalışıyormuş. Dolayısıyla vizyona girecek, gündemde olan filmleri senden benden çok önce biliyor. Cem Yılmaz'ın projesinden zaten bilgimiz olmuştu birkaç hafta öncesine kadar. Bir kovboy-komedi filmi çektiği söylenmişti. Adı da Yahşi Batı idi hatta. Malum abiye göre bu ve bununla birlikte birkaç bomba film Sonbahar'da vizyona girecekmiş. Yılmaz Erdoğan ve ekibinin 2 ayrı filmi girecekmiş. Biri sanırım Vizontele 3 olacak, Vizontele Canavarı adıyla. Burayı tam hatırlamıyorum, muhabbet karıştı. Diğeri de tüm BKM oyuncularının oynadığı ilginç bir film olacak dedi abimiz. Buna biraz kıllandım aslında. Hadi Yahşi Batı ve Vizontele 3'ü az çok duymuştuk da, böyle birşeyi hiç duymadık. Bilemiyorum, doğru mudur, doğruysa bomba haber.

Beklemedeyiz... Yalansa, iki elim yakandadır ağabey. 15 ay o alışveriş merkezinin kapısında yatar, kıstırırım seni valla...

3 yorum:

Crazy_Kobe dedi ki...

Abi bkm'nin film olayı doğru hatta geçenlerde programı izlerken çekimlerin tamamlandığını bile söyledi Yılmaz Erdoğan..Ayrıca yine geçenlerde Şafak Sezer'i bir programda gördüm ve o da Kutsal Damacana'nın 2. filmini yapıyormuş..Doğru söylüyorsun türk sinaması çok verimli 2-3 senedir,aman nazar değmesin..Ama hep komedi filmi çıkıyor herkesin dikkatini çekmiştir..Tamam komedi başta ben olmak üzere herkesin en sevdiği film tarzlarından biri ama diğer alanlarda da boş durmamamız lazım..Romantik-komedi,korku,drama vs. gibi..

Enes dedi ki...

Cmylmz'dan babam çıksa yerim. Adam Türkiye'de bu işi en tepede yapan insan.

Mehmet Dinler dedi ki...

BKm Mutfak kadrosuyla çektiği filmin çakma mı bilmiyorum ama bir gazetede afişini görmüştüm ben. Sanırım Büşra Peken'le karı kocayı oynuyor Yılmaz Erdoğan. Doğru o haber.