29 Temmuz 2009 Çarşamba

İslami Çocuk Programı



Samanyolu TV tarzında, muhafazakar, yerel bir televizyon kanalındaki çocuk "eğlence" programının giriş bölümü. Yobazlık mı desem, ne desem bilemedim açıkçası.. Ne söylenebilir ki? Rezalet. Yani komik de aynı zamanda. Uygun bir yakıştırma bulmak zor. Çocuklar da çok eğleniyor canım, belli. Yazık günah, küçücük beyinlere bu yaşta... Pfff.. Elemanın gerizekalılık katsayısı da fazlaca yüksek. "İnşallah-ü teala" diyorum, başka bir şey demiyorum. Muhtemelen yarışma içinde de ayet, sure, dua soruları falan vardır.

12 yorum:

Ege dedi ki...

Abi katılmayı düşünüyorum yarışmaya.

Çağlar dedi ki...

Herifi dövmek için mi, çocuklara "la bi siktirin gidin top oynayın plesteyşın oynayın" demek için mi?

Cassy dedi ki...

bu kadar olmaz yuhaaaa. yobazlar

Adsız dedi ki...

ıassahsıha 5.si nedir :D

Can dedi ki...

Bu nedir yaa..Midem kaldırmıyo artık..Sokayım sizin ..

muan dedi ki...

ARKADAŞLAR SİZ KENDİNİZDE MİSİNİZ? NE VAR Kİ BUNDA? DİNİ AĞIRLIKLI BİR ÇOCUK PROGRAMI İŞTE. GÖREN DE ÇOK EKSTREM BİRŞEY SANACAK ALLAH ALLAH. YOLDAN ÇIKARICI DÖVME PROGRAMLARINDAN, EVLENME PROGRAMLARINDAN, YEMEK PROGRAMLARINDAN İYİDİR EN AZINDAN.

Adsız dedi ki...

Cidden ya ben burada ki sorunu göremedim.Otu botu öğrenicekleirne İslamın şartını öğrensinler ne var bunda. EE kimseyide silah zoruyla sokmadıklarına göre yarışmaya. Eğer karşısysan bunlara çocuğunu yiğenini falan yollamassın olur biter. İzlettirrmessin. Teletabi saçmalığını izliceklerine bunu izlesinler

Enes dedi ki...

Programı sunan manyak dışında bence de pek ziyanı yok...

Çocukların başlarını küçükten kapatmadıktan, bir şeylere zorla, ite kaka sevketmeden ilahi diyemeyeceğim şarkı gibi bir şey söylüyorlar...

Yani bence de bir sorun yok.

ercü dedi ki...

ya bırakın arkadaşlar nasıl bişey yani bu nesi çok normal?bence anormallik diz boyu.baksanıza çocukların her halinden zaten zorla geldik abi buraya dedikleri belli.sunucu desen farklı bi cins.insan eğer evrimine devam edip böle bişe olcaksa öleyim yani.ayrıca yorumlarda arkadaş demiş ki yoldan çıkarıcı dövme programı...?dövme insanı nasıl yoldan çıkarabilr yaa var mı böle bişe böyle bi mantık?gitsinler çocuklar gelişimlerini tamamlıyacak şeyleri seyretsin yada öyle programlara çıksın eğitici şeyler seyretsinler.
bi çocuk ben piano çalıyorum derken dierinden de elinde silah oyun oynuyor ardından da prgrama ilahi söyleme pehh....

Adsız dedi ki...

ulan bunun nesi anormal!

Adsız dedi ki...

ulan bunun nesi anormal!

Çağlar dedi ki...

Ulan?