1 Temmuz 2009 Çarşamba

Merak konusu: Real Madrid


Casillas, Pepe, Gago, Robben, Huntelaar, Van der Vaart, Cristiano Ronaldo, Kaka, Benzema, Raul... Ve dahası. Real Madrid son yılların en "gösterişli" kadrosunu kurdu bile. "En iyi" diyemiyorum, çünkü tehlikeli bir kadro. Nitekim benim için en iyi kadro geçen seneki United kadrosudur, finalde Barça'ya kaybetmelerine rağmen. Generaliyle, askeriyle çok üst düzey bir takım oluşturmuşlardı. Neyse. Zaten merak konusu olan da bu. 'Takımda askerlerden çok generallerin olması her zaman kimyayı bozar' olayı, neredeyse her zaman geçerli bir tezdir. Real Madrid'in daha önce yaşadığı hüsranların bazılarında bunun net örnekleri vardır. Hatta en yakın örnek olarak, geçen sene Milan'da buna canlı canlı şahit olduk.

Real'in nefes almadan bir de Ribery'i katacağı söyleniyor. E o da gelirse öehh artık. Şaka gibi bir ofansif orta saha hattına sahip olacaklar. Artı olarak Guti'li, Raul'lü, Robben'li kadrolarında pis işleri yapacak adamları olmasına var da, kadroyu bu kadar bomba adamla doldurduktan sonra o adamların oynamalarına yeterince fırsat kalacak mı, bilemiyorum. Drenthe'si, Gago'su, Diarra'sı... Bakalım...

İlginç bir takım oldu Real. İzlemeye değer her ihtimalde.

Edit: Benzema'yı da aldıkları resmi olarak açıklanmış. Hadi buyrun...

1 yorum:

Cassy dedi ki...

real'den nefret ediyorum artık benzema'yı da aldılar. bu kadar yıldızlı takımları hiçbir zaman sevmemişimdir zaten. başarılı olacaklarını sanmıyorum.