6 Temmuz 2008 Pazar

Kellie Pickler


Kellie Pickler, bizdeki popstar formatının orjinali olan American Idol yarışmasının 5. sezon yarışmacısı. Geçen yaz e2, American Idol'ı her hafta veriyordu yeni sezonları, ben de her hafta izliyordum.


Kellie daha ilk seçmelerde bekleme odasında görüldüğünde hasta olmuştum. İçeri girdi, sepmatik tavırları, güzelliği ve sesiyle zaten jüri üyelerinin de hepsini etkilemeyi başarmıştı. Simon Cowell'ı bile... Müthiş doğal ve şirin bir kız olarak delisi olmuştum. Bazı hayatsal hikayeleri de vardı, o muhabbetler açıldı, ağladı falan...

Yarışma benim için ilerleyen günlerde daha keyifli bir hal alacaktı. Tabii ilk elemeleri falan çok rahat geçti vs.. (...) Son olarak da en son 7 kişiye kadar kaldı, ama 6 kişinin arasına giremeden son haftalarda elendi. Tarafsız olarak da baktığımda en azından ilk 4'e falan kalması gerekiyordu bence, neyse mühim değil orası.

Ben sadece tanımayanlar için bu insanoğlunu tanıtmak amacıyla yazdım bu postu, yoksa yarışma hikayesi falan işin hikaye kısmı. Nitekim anca son 7'ye kalabildi ama American Idol tarihinin en popülerlerinden biri oldu, efsane Fantasia kadar olmasa da. Albümler vs.. Tabi para değiştirmez mi, değiştirir, nitekim ben ilk katıldığı zamanlarki doğallığını yeni resimlerinde, videolarında bulamıyorum. Şimdi allanıp pullandı doğal olarak. Yani mesela, bir en tepedeki ilk gün resmine bakıyorum bir de şu resme bakıyorum, yine çok güzel ama o doğallık, o elektrik yok dediğim gibi. Doğallıktan kastım makyaj falan değil sadece, zaten en tepedeki resimde de yeterince makyaj var...

Videosunu merak edenler için de YouTube'da yeterince video bulabilirsiniz. Giriş engelli olduğundan link vermiyorum, YT'da Kellie Pickler adıyla aratırsanız ulaşabilirsiniz.

Kısacası; Hala hastasıyım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yerim ben bunu