31 Temmuz 2008 Perşembe

Avrupa Yakası


Bu kez çıtırdıyor... 445. sezonunu izlemeye hazırlanırken Hümeyra (İffet) ve Vural Çelik (Kubilay/Gülenay) ikilisinin bırakacağını duydum.

Hadi "Volkan askere gidiyor" ayağına Ata Demirer kaynamıştı bir şekilde. Onun yerine de kısa bir süre Gaffur ve Burhan'la işi götürmüşlerdi. Hatta resmi verilere göre daha fazla izlendi Burhan Altıntop'lu hali... Ama bu ikiliyi nasıl kaynatacaklar bilmiyorum. Kaynatmayıp yeni bir karakter desek, bu dizide herkesin o kadar nokta karakterleri var ki, yeni birisi mümkün değil gelemez.

Bu arada Volkan'ın askerliği ne zaman bitecek bilmiyorum ama, bir ara "Volkan askerden dönüyor" olayıyla Ata Demirer'i tekrar diziye döndürme durumu olduğunu duymuştum (sanırım geçen yıl duydum). Olmaz da, eğer ki olursa Burhan-Volkan çatışmasını seyretmek inanılmaz bir keyif olur. Hayal etmesi bile komik.

Ben ilk bölümünden beri fanatiğiyim. 200. bölüme yaklaşılıyor, hala fanatiğiyim. Volkan da gitse, Burhan da gitse, İfot da gitse izlemeye devam edeceğim. Hepsinden aynı keyfi almasam da, Gülse Birsel'in bu şaheseri her halükarda izlemeye değer.

2 yorum:

organic soap dedi ki...

gülse öyle bi iş başardı ki takdir etmemek mümkün değil.her bitti artık izlenmez dendiğinde yeni fenomenler yarattı.her zaman dizinin çizgisinden çıkmadan seyirci sayısını arttırdı.

şu an da artık izlenmez diyenler var.ama ben inanıyorum ki sağlam bi karakter bizi bekliyor.

Turiaf dedi ki...

Geçen Gülse Birsel ve Ata Demirer'in bir görüşme yaptıklarını okumuştum bir yerde. Şimdi de Ata ile tartıştı denilen Hümeyra ayrılıyorsa o zaman akıllara Ata dönüyor mu sorusu gelir. Umarım döner de Çağlar'ın da dediği gibi Ata vs Burhan izleriz bol bol.