28 Temmuz 2008 Pazartesi

Tesadüften biraz daha fazlası...


2 gün önce, takıldığım forumlardan birinde LOST'u kargoyla gönderebilecek birileri olup olmadığını sormuştum. Bir arkadaş da bana özelden yazmıştı "bütün sezonlar bende var, hallederiz birkaç güne kadar" diye. Dün gece de ayrıntıları konuştuk. Ve tesadüfe gelin...

Kısa bir konuşmadan sonra anlaşıldı ki; Herifle aynı şehir, aynı ilçe, aynı semt ve inanılmaz bir şekilde aynı mahallede oturuyormuşuz. İki sokak aşağımda oturuyormuş. Bugün de gittim aldım bütün CD'leri elden. Allah razı olsun.

Ha "neden gidip bir CD'ciden yaptırmadın?" derseniz.. Tabii ki birkaç yere gittim ve 4 sezon için en düşük fiyat 100 YTL istiyorlardı. Onca sezon, DVD kalitesi ve onca CD göz önüne alındığında anormal bir fiyat değil ama 5-10 tane korsan CD'ye de 100 YTL verecek biri değilim malesef.

* * *

Bu arada Lost demişken; ilk çıktığı zamanlarda haberim olmamıştı, yavaş yavaş popülerleştiğinde de pek umursamadım açıkçası. Dizilere çok meraklı biri değilimdir. Geçtiğimiz 2 senede de staj ve ÖSS yüzünden başlayamadım bir türlü. Kısmet bu yaza oldu.

Herkesin delisi olduğu Lost'u ben hayatımda ilk kez birkaç gün önce izlemeye başladım. İnternetten ilk 10 bölümü indirdim. Tabii hasta olunca hemen CD'lerini aramaya koyuldum, çünkü internetten indirmeyle uğraşılacak iş değil pek. Tanıdığım herkese haber salmıştım dört bir koldan. Birkaç alternatiften cevap bekliyordum. Ve olabilebilecek en iyi şey oldu, yani bu tesadüf gerçekleşti.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hakikaten tesadüften fazlasıymış. lost'u da geç keşfetmişsin abi :)))

Adsız dedi ki...

hehe;)ben de şimdiye dek her ne kadar etrafımdaki insanların seyrettiğini görsem de direnmeyi başardım..Başlarsam da koskoca 4 sezon anca seneye yazın öss den sonra başlayabilirim