23 Temmuz 2008 Çarşamba

Avrupa'yı NBA'e tercih etmek?


Atlanta'dan serbest kalan Josh Childress sürpriz bir şekilde Avrupa'ya gidiyor. Birçok NBA takımının kadrosunda görmek isteyeceği bir adam (bence), avroların kokusunu alınca Yunanistan'ın yolunu tutmuş. Josh, Olympiakos ile imzaladığını da söylemiş.

NBA'de kimse bu adama o deli paraları vermezdi tabii, ama yine de çok para için Avrupa'ya gitmek insana tuhaf geliyor. NBA bambaşka bir ortam çünkü. Çok farklı birşey. Sadece bir lig falan değil. Sadece para kazanılacak bir yer değil.

"Ben olsaydım..." diye birşey söyleme hakkını kendimde bulamıyorum. Çünkü bu kalıpla başlayan bir cümleyi kurabilmek için, ilk önce bahsi geçen paralara en az Josh kadar yaklaşmış olmak gerekir diye düşünüyorum.

3 taraf için de hayırlısı olur umuyorum. Eğer paranın hakkını vermeye gittiyse büyük işler yapabilir.

* * *

Bu arada NBA konusunı açmışken birkaç çerez bilgi vereyim...

- Maurice Evans da Warriors'a gidiyormuş. Warriors çok belli ki, potaaltını yine fazlasıyla kıt kanaat idare edip dışarıdan yumulacak.
- Kurt Thomas, Spurs'le kontrat yenilemiş. Allah kahretsin. Bize gelmesini çok istiyordum, üzüldüm.
- Bunun dışında Matt Barnes da Phoenix'le imzalamış. Telfair da Minnesota'da kalacakmış. Bunlarda yorum yapacak pek birşey yok.
- Ayrıca Olimpiyatlar için hazırlanan ABD'de, LeBron James ayak bileğini burkmuş. Ne olacağı merakla bekleniyormuş. Koç Krzyzewski "hafif bir burkulma olduğunu düşünüyorum, ama yarın belli olacak" demiş. Umarım turnuvayı kaçırmaz da, keyif kaçmaz.

Hiç yorum yok: