19 Temmuz 2008 Cumartesi

Kemer mi sıkıyorlar acaba?


Son zamanda git gide internet hızlarının düştüğünü, bazen iyice topallaştığını fark ediyorum. Birçok arkadaşımın da aynı şeyden şikayetçi olduklarına şahit oluyorum.

Geçen yaz bu bağlantıyla (1Mbit kullanıyorum) çok rahat online NBA Live 07 oynarken, geçen gün 250 mb'lık Virtua Tennis'i online oynamaya kalktık; Bağlantı kafayı yedi, anca slow slow slow motion'da oynayabildik. Tabii 10 saniye dayanabilip, kapadık. Yine önceden torrent'ten 80-90 kb/s ile indirirken, son zamanlarda maksimum 50-55'leri görüyorum. Http downloadları da pek farklı değil.

Ulan diyorum, bu herifler acaba ufak ufak hızdan kesiyorlar mı napıyorlar eheh.. Bunlara heralde VDSL2 fazla geldi, baş edemeyeceklerini anladılar, her ADSL'ciden 50'şer 100'er kb kesip oraya takviye yapıyorlar. Gerçekten deseler inanır mıyım? İnanırım heheh :)

1 yorum:

torres dedi ki...

Nasıl iştir anlamadım ki,sınırsızız sınırsızın tadını çıkaramıyoruz.