18 Temmuz 2008 Cuma

Gözünüze gözlük!


2 gündür her yerde haber geçiyor.. Samuel Eto'o Fenerbahçe'den teklif aldığını açıklamış, düşüneceğini söylemiş vs.. Ancak verilen orijinal haberlerin hiçbirinde böyle bir beyanatta bulunmadığını yazmış Aceto bugün. Yani Eto'o hiçbir konuşmasında ağzına Fenerbahçe lafını almamış. Benim bahsedeceğim şeyse biraz farklı.

Medya olayı yine sapıttı. Eto'o'nun zaten böyle birşey söylediği Türkiye'den başka hiçbir yerde yok(!) -Bu bir kenarda dursun- Hayır söylemiş olsa bile, "düşüneceğim" ne demek? Yahu bu adama Valencia'dan çok ciddi bir teklif var, hakeza Liverool da öyle.. Samuel Eto'o'dan bahsediyoruz, sadece Valencia, Liverpool değil; medyanın bilmediği bir sürü taliplisi de vardır ayrıca. Nitekim kendisi de esasen "teklifler var, düşüneceğim" demiş zaten. Ama bugün gazeteler ne manşet atmış? "Eto'o Fener'i istiyor!" Vay be... (Yanlış anlaşılmasın, benim Fenerbahçe ile ilgili hiçbir lafım yok, tamamen medyaya hitaben konuşuyorum.)

İyice midem bulandı Türk basın ve medyasından. Haberlerin orijinallerini bu kadar olduğundan saptıran başka bir ülke var mıdır bilmiyorum. Hayır haberi ortaya çıkaran da Anadolu Ajansı gibi bu ülkenin en güvenilir bir-iki haber ajansından biri. Ayıp.

1 yorum:

organic soap dedi ki...

medyanın saçmalaması doğrudur ama eto'o için şunları söyliyeyim.Barca'dan kapı dışarı edilmiştir.yeni teknik direktörleri düşünmediğini açıkladı.tıpkı ronaldinho ve deco gibi.eto'o gidecek bu kesin.
valencia için ise ispanya'da bu kadar ırkçılığa maruz kaldıktan sonra kesinlikle kalmayacağını düşünüyorum.adam maçları terk etti yahu bu yüzden.
en büyük aday liverpool tabi.crouch da gitti,eto'o da oraya gitmek isteyecektir.çok büyük bir takım sonuçta.ama orada da zenci olmasından dolayı maymun hakaretlerine çok rastlar.

fb için ise,,hayali bile güzel diyorum.