20 Temmuz 2008 Pazar

Sinema Replikleri #4


İlk repliğimiz efsane The Good, The Bad and The Ugly'den:

"When you have to shoot, shoot. Don't talk."
Yani; "Ateş etmen gerektiğinde, ateş et. Konuşma."

* * *


Damage'dan Juliette Binoche (Anna):

"Remember! Damaged people are dangerous. They know they can survive."
Yani; "Unutma! Zarar görmüş insanlar tehlikelidir. Çünkü hayatta kalabileceklerini bilirler."

* * *


İlk 3 seriden beri gelenek gibi oldu, kusura bakmayın. Son replik yine Vizontele'den. Deli Emin güvercilerini yemlerken, aynı zamanda tartışıyor... (Tabii siz onun şivesinde hayal edin)

"Yiyip içip sıçmaktan başka birşey yaptığınız yok be. İçinizde takla atmayan güvercinler var, kendini keklik zannedenler var. Siz taklaci güvercinsiniz kardeşim! İçinizde koca bir günü iki taklayla savuşturanlar var. Hangilerinizden bahsettiğimi siz de çok iyi biliyorsunuz. Ama ben burda isim verip, hiçbirinizi arkadaşlarınızın içinde şey etmek istemiyorum. Ama bu bele gitmez kardeşim, bele gitmez. Bundan böyle takla atmayana yem yok. Yeter be, ben sizi her yere sıçasınız diye mi besliyorum? Eee sen takla atma, o takla atmasın, kim takla atacak, ben mi atacam taklayı? Bundan böyle takla yok yem de yok kardeşim. Takla yok yem yok, takla yok yem yok."

(Ardından Nafiz'le konuşur ve 15 saniye tekrar güvercinlere döner)

"Ya siz de öyle bakmayın ya. Ya ama kızdırıyorsunuz beni... Ulen.. Alın len (yemlerin hepsini atar) Ama bak yarın bir takla atmayın, vallahi bozuşuruz."

Hiç yorum yok: