29 Temmuz 2008 Salı

Edgar Davids


Bir aralar dünyanın sayılı ön liberolarından biriydi. Hollanda, Davids dendi mi akan sular dururdu. Herkes ismini "Deyvids" diye okurdu. Ama "Davits" idi o. Saç stili, eşsiz gözlükleri, kısa ama karizmatik fizik yapısı ve hepsinden önemlisi başarılı futboluyla herkesin beğendiği bir futbolcuydu. Winning Eleven efsanelerinden biridir kendisi ayrıca.

Şimdi resmen Kocaelispor yolunda olduğu söyleniyor!

İlk duyduğumda ciddiye almamıştım da iş ciddi gibi. Anlaşma sağladığını söylemiş yöneticiler. İsminin bile Türkiye'ye adım atması güzel olur, ama futbol olarak bu yaştan sonra ne yapar bilemiyorum. Son yıllarda hiç izlemedim. Ne fizik durumu, ne yapabilecekleri hakkında çok fikrim yok. Belki de çok iş yapar Kocaeli'nde.

İnşallah gelir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum. Gerçekten güzel.

http://www.dusungec.com/2008/07/dusungeccoma-yazar-alimi-baslamistir.html

bu adrese girip kararınızı verirmisiniz ?

Çağlar dedi ki...

Beni çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim teklifiniz için.

Ancak çok üzülerek söylüyorum ki vakit problemim var. Yazın bile bütün gün PC başında olamıyorum. Kışın üniversite dolayısıyla çok daha kısıtlı olacak vaktim. Ancak akşamları girebileceğim muhtemelen.

LakersTR.com'da da ciddi görevlerim var. E burası da olduğundan bu kısıtlı vakitte mümkün değil.

Tekrar çok teşekkür ediyorum ama vakit engelliyor malesef.

Adsız dedi ki...

Önemli değil anlıyorum sizi. Ama sizi aramızda görmeyi çok isterdik. Yazılarınız gerçekten çok hoş.

Hemen hemen hergün takip ediyorum.

Başarılar.

Çağlar dedi ki...

Teşekkür ederim. Beklerim...