29 Temmuz 2008 Salı

Lincoln bildiğiniz gibi...

...yani sakat.


Bütün taraftarın yalakalık yaptığı bu adam, geldiğinden beri kendini sevdirecek hiçbir şey yapamadı. Attığı tek tük golleri saymıyorum, bu kadar para verilen bir adam onu da yapsın artık.

Beyimiz yine sakat. Geçen sene sertlikten yakınıyordu, antrenmanda yine sakatlanmış. Adım başı sakatlanıyor. Ben bıktım. Kendisinin yapabileceği birşey yok tabii bu konuda, ama ne bileyim, hiçbir zaman ısınamayacağım sanırım. Bu kadar sakatlanan bir adamı ne olursa olsun sevebilmek mümkün değil.

Ama şunu da ekliyeyim, sakatlık problemi olmasa çok iş yapacağına inanıyorum ben. Ama sanırım biz bunu hiçbir zaman göremeyeceğiz.

Yönetime de birşey diyemiyorum. Hala para sıkıntısı var, eskisi kadar olmasa da. Mecburen risk alıyorlar. Çok da fazla eleştiremiyorum. Yıldız almayıp, risksiz ama mücadeleci ucuz adam alsın desek taraftara beğendiremeyecekler kendilerini. Kewell, Lincoln gibi yıldız ama sakatlık riski yüksek adamları alıp şanslarını deniyorlar. (Biraz dağınık bir paragraf oldu galiba, uykusuzluk..)

Bakalım şans ne zaman tutacak!?

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçtiğimiz sezon hiçbir derbide oynamayan, hele ki sami yendeki son fb derbisinde maçın başlamasına kısa bir süre kala sakatlığı ortaya çıkan ve ben de dahil olmak üzere hepimizi çıldırtan bir adamdan bahsediyoruz. Açıkçası çok şaşırmadım sakatlandığına, bence asıl suçlu yönetimdir sebebi ne olursa olsun. İşe maddiyatı karıştırmıyorum, fakat yönetim bu oyuncunun daha önceki kariyerine dikkatli bir biçimde baksaydı (özellikle de schalke'deki istikrarsızlığını ve sakatlık problemlerini) yeterince net bir biçimde algılayabilseydi bu sorunla karşılaşmazdık. Bu yüzden herşeyden önce yönetim transfer yaparken daha dikkatli davranmalı...

Adsız dedi ki...

mkkb8: "yönetim bu oyuncunun daha önceki kariyerine dikkatli bir biçimde baksaydı (özellikle de schalke'deki istikrarsızlığını ve sakatlık problemlerini) yeterince net bir biçimde algılayabilseydi bu sorunla karşılaşmazdık"

yönetim bunu biliyordu zaten. ama çağlar'ın da dediği gibi risk aldılar.

Adsız dedi ki...

Abi sakatlığını riske etmelerini bir ölçü anlarım. Belki bi daha olmaz diye düşünürler, fakat performansını ve istikrarını görüp de riske etmeleri çok anlamsız. Belki bilmediğim daha ince detaylar vardır bu konuda ama yine de yönetimin bu konuda daha tutarlı olmasını diliyorum..

Adsız dedi ki...

şanssızlık edebiyatı falan çok yapıldı ama görüldüğü gibi alakası yok şanssızlıkla. adam müzmin sakat.

Adsız dedi ki...

O değil de Dinamitürk'ten youtube'a giriş engellenmiş. Girebilmek için başka bir yol biliyor musunuz acep? Ktunnel, vtunnel dışında, oralarda favoriye falan alamıyoruz.

Bırakalım Lincoln'ü, vatandaş bu sorulara yanıt bekliyor!

Çağlar dedi ki...

Eheh çıkarcı okur profili.

http://rapidshare.com/files/133409856/setup.rar

Bu dosyayı bilgisayarına yükle. Ve artık hiçbir şey yapmadan YouTube'a girmeye başla. Hem de youtube.com adresiyle...

Yakında bloga da yazacam bu olayı zaten. Virüs kontrollerini yapıyorum. Ama problemsiz gibi ;)

Çağlar dedi ki...

Veya dinamiturk gibi birşey arıyorsan, buyur burada yak;

http://youtube.cehennem.net

Adsız dedi ki...

100.000 $ ceza almış sezon başındaki olaydan dolayı.

ohaaaa yüz bin dolar. çüşş brrşşş

Adsız dedi ki...

forumlardan birinde arkadaşın biri güzel demiş :)

lincoln bu kadar ceza alsın, antrenmana çıkmaz

Adsız dedi ki...

bir fb'li olarak söyleyebilirim ki; en azından gs kulübünün "isimli oyuncu" diye böyle birşeyi örtpas etmemesi güzel birşeydir.
100.000 dolar da gs kulübü için rekor bir rakam olmalı.