18 Temmuz 2008 Cuma

Tenis sporuna vurduğunuz balta...


Roger Federer ve Rafael Nadal, son yaptıkları Wimbledon Finali ile birlikte tenis sporuna ve seyircisinin zihinlerine açık şekilde zarar vermiş durumdalar.

Finalin ardından yaklaşık 2 hafta geçti. Bu iki insanoğlu bize öyle bir maç izlettiler ki.. İzlediğim başka hiçbir tenis maçından keyif alamamaya başladım resmen. CNN Türk, Wimbledon'dan bazı maçları tekrar verdi turnuvadan sonra. İzledim ben de denk geldikçe. Son maç o kadar uzun sürdü ve o kadar inanılmaz ralliler yaşandı ki. Bakıyorum diğer maçlara.. Servis kullanılıyor, ikinci vuruşta sayı, üçüncü atışta aut vs.. Nerede o Federer-Nadal'ın karşılıklı sahanın enine vurdukları şimşek gibi vuruşlar... Hayal. Bakıyorum top biraz uzakta kalıyor, herif yetişemeyeceği için hamle yapmıyor. Nerede Nadal'ın 3 metre öteye uçup karşıladığı vuruşlar? Yalan olmuş. Heheh.

Son günlerde de Legends Cup izliyorum. Zaten herifler bitmiş. İğrenç, sıfır zevk oyunlar izliyoruz. Pioline falan bildiğimiz adamlardır, eğlenceli olur demiştim ama yok. Öte yandan, yine banttan Wimbledon Bayanlar izliyorum, bakıyorum saatte 30 km ile vuruşlar falan offf.. Toplara vururken çıkardıkları sesler olmasa hiç çekilmeyecek.

Allah sizi bildiği gibi yapsın sayın 1 ve 2 numaralı seribaşları. Sayenizde tenisten aldığımız zevk de elimizden uçtu.

Hiç yorum yok: