24 Temmuz 2008 Perşembe

Morgan De Sanctis


İlk olarak Aceto'dan aldık haberi tabii. Sonra işin akıbetini öğrenmek için baya bir göz gezdirdim ortalığa.. TuttoMercatoWeb, GRT, Agenziagrt gibi birden fazla ciddi kaynak da Cimbom'un De Sanctis'i bitirdiğini iddia ediyor.

Açık konuşayım, bu adamı hiç izlemedim. Ama olayları duyunca çok okudum, araştırdım. Tüm işaretler iyi kaleci olduğu yönünde. İtalya şartlarında bile çok iyi kaleci olduğu söyleniyor. İstikrarlı da bir adam, Udinese'de 8 yıl oynamış, ama Sevilla'da Palop'u geçememiş. 31 yaşında, ki bir kalecinin olabileceği en iyi dönemin içinde. 2005'te Buffon, Toldo, Abbiati'lerin olduğu bir ülkede İtalya kalesinde 2 kez forma giymiş. Son Euro 2008 İtalya kadrosunda da bulunuyormuş ayrıca.

Alınırsa büyük bir iş olacağını anlıyorum bunlardan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

de sanctis italya'nın en iyi 3-4 kalecisinden biridir. gs'ın alması çok zor olmakla birlikte alması çok büyük bir olay olur.