5 Temmuz 2008 Cumartesi

Bir "DUR" diyecek yok mu?

Fotospor ve Fotogol'ün başı çektiği, Fanatik'in arkalarından geldiği ve Pas Fotomaç'ın biraz daha gerilerden takip ettiği "3 büyüklere hergün farklı bir dünya yıldızı getirme geleneği" son derece itici bir hal almış durumda.

ÖSS bittiğinden itibaren 10 gün falan Dikili'de kaldım. Amcamın bir marketi var, ona işlerinde falan yardımcı oldum. Marketçiliğin 10 gün içinde benim için en büyük ve tek kazancı, hergün can sıkıntısından bütün gazeteleri tek tek okumam oldu. Zaten bildiğim bu durum ise orada iyice azdı.

Kaldığım 10 gün içinde Galatasaray; Eto'o, Kanoute, Kuranyi, Ronaldinho, Deco, Crespo, Trezeguet gibi isimlerin hepsiyle anlaştı, hepsini İstanbul'a getirdi. Aynı şekilde Fenerbahçe de Eto'o, Adriano, Kanoute, Ronaldinho, Senna, Zigic gibi isimleri hergün düzenli olarak aldı verdi. Hatta Juventus'un Arda için "Trezeguet+Zebina" veya "Trezeguet+9 Milyon Avro" verdiğini "ilk Fotospor açıklıyor" maşetiyle yayınladılar. Tabii bunların yanında getirdikleri; Mohammed Zidane, Podolski gibi çerez oyuncuların(!) Cimbom'a, Fener'e gelişlerini maşete bile koymayıp, yan haber olarak yayınladılar birçok zaman. Yahu bu ne rezilliktir?

İşin acı yanı da, millet buna inanıyor (laf.. zaten inanmasalar piyasaya çıkarmazlar bu gasteleri). Fotospor ve Fotogol'ü hergün Posta, Hürriyet, Sabah gazetesi gibi düzenli olarak alan insanlar varmış arkadaş ya, ben buna canlı şahit oldum. Bazen gençler geliyor, gazetelere bakıp birbirlerine "aha bilader Cimbom Eto'o'yu getiriyormuş" diyorlar. Ben içerde gülüyorum. İnsanların "iki ekmek, bir Fotogol" deyişleri, "abi, Fotospor kalmadı mı?" soruları içimi acıttı. Eheheh.

Fanatik ve Fotomaç'ın da onlardan çok kalır yanları yok da, bunlar kadar değil kesinlikle. Özellikle geçen sene Adriano'nun yaklaşık 10 kere Fener'e geldiğini gördükten sonra...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:D kardeşim müthiş açıklamışsın. bunu o gazetelerin sahipleri yetkilileri de biliyor da nabza göre şerbet işte ;)

Adsız dedi ki...

ABİ BİR FOTOGOL ALABİLİR MİYİM? :p