5 Temmuz 2008 Cumartesi

Ballance

Öyle bilgisayar oyununun başına oturup saatlerimi, günlerimi geçirecek biri değilim. Hatta bazı güzel oyunlara dahi ısınamama, çabuk sıkılma konusunda kendimden şikayetçiyimdir. Yalnız şu oyun beni harbiden 1 haftadan fazla bir süre PC'nin başına bağladı.

Oyunun adı Balans, yani denge. Tahta, Beton ve kağıt olabilen bir topa hareket vererek engelleri aşıp, zeka oyunlarını çözüp sonuca ulaşmaya çalışıyorsunuz. Tabii eğer oyun sararsa, tüm bunları yaparken biraz da kafayı yiyorsunuz.

Oyun toplam 12 bölümden oluşuyor. Ben 1 hafta içinde 12 bölümü de bitirdim. Yalnız bitirene kadar neler çektiğimi bir ben biliyorum, bir de yukarıdaki. Özellikle 11 ve 12. oyunlarda bi tarafımdan ter geldi aferdersiniz...

12 bölüm de bitince bana bir hüzün hali çöktü. "Ulan ne güzel deli gibi vakit geçiriyordum, neden bitti bu be" diye... İnternetten resmi sitesini falan araştırdım ve son zamanların en mutlu anıyla karşı karşıya kaldım. Oyunun resmi sitesinde 13. bölüm yaması vardı. Hemen indirip onu da oynamaya koyuldum, yalnız biraz "titretti" 13. level. Tek bir bölüm için 3-4 gün uğraştım. Sinirden kapattım, bir daha açtım, bir daha kapattım, açtım... Sonunda 13'ü de geçtim.

Arada bir hala açıp açıp oynarım bazı level'ları. Bu tür deli oyunlarından hoşlanan herkesin mutlaka indirip başına oturması gerekir.

Buyrun...

http://rapidshare.com/files/116252348/Ballance_full.rar.html
Rar şifresi: www.oyuncehennemi.com

Hiç yorum yok: