7 Temmuz 2008 Pazartesi

Free Kick Master

Daha önce duyurmuştuk free-kick yarışmasını. Dün gece 3'te NTV Spor canlı vereceğini açıklamıştı, ama NBA Finali "tekrarı" yüzünden koskoca canlı yayın, nasıl olduysa güme gitti. (Belki 4'ten sonra yayınlanmıştır, bilmiyorum, 4'te uyudum. Zaten o saatten sonra hiç yayınlamasınlar.) Bu akşam 21:00'de de tekrarı vardı, onu da verdiler mi bilmiyorum, Federer-Nadal insanoğulları yüzünden bakamadım.

Neyse efendim, madem haberi duyurduk önceden.. Freekick'in babası ve 1 milyon dolarlık "devasa" ödülün sahibi Barça'lı Rafael Marquez olmuş öğrendiğimiz kadarıyla. Tabii Messi, Ronaldinho, Juninho gibi adamların arasından beklenmedik bir isim yani.. Altın eldiven de en başarılı kaleci performansını sergileyen David James'e gitmiş, yarım milyon dolarlık ödülle birlikte.

Resmi sitesinde bazı videolar, kısa tanıtımlar falan mevcut ama fazla da kurcalamadım, uyuşukluğuma geldi biraz. Belki gollerin ve şovun tekrarı falan vardır.

2 yorum:

torres dedi ki...

Eheh,Nba finalinden sonra verdiler mi bilmiyorum bende yattım da, 21.00'da verdiler.

Gerçi izledin mi diye soracaksanız,yanıtım izlemedim olacak çünkü öyle bir tenis maçı vardı ki!!!

Sheed dedi ki...

abi izleme zaten.. ben de rafa-federer'i bırakamayanlardanım da orda burda izledim daha öncesinde.. finalde adına saygısızlık etmişler turnuvanın, baraj falan da koymamışlar.. messi-ronaldinho sıfır çekince yuhalanmışlar falan.. kötüymüş yani.. juninho yoktu bi de, davetlilerin çoğu katılmadı, del piero falan da yoktu..