6 Temmuz 2008 Pazar

Halil de ayıp etti

Halil Altıntop, Euro 2008 başında Milli Takım kadrosundan çıkarıldığında Yıldıray gibi tepki göstermemişti. Hiç unutmuyorum hatta, Yıldıray'ın isyan etmesi üzerine babam da "baksana Halil ne kadar efendi, sesini bile çıkarmamış" demişti bana.

Halil'in patlaması biraz geç oldu. Halil, Fatih Hoca için "Terim, Schalke'nin hiçbir karşılaşmasında statta değildi. Onunla konuşmam için artık hiçbir neden yok. Türkiye adına gelecekte oynamaya değer mi, onu bile bilmiyorum. Kariyerim ile ilgili karar almasına izin vermeyeceğim." diye konuşmuş Alman Bild Gazetesi'ne...

Şöyle söyliyeyim, ben Terim'e karşı son yıllarda zaten eski sempatimi kaybettim. Hele 2000'lerde kazandığı İmparator mertebesi şu an için çok uzakta benim için. Euro 2008'de de doğruları, yanlışları bir yana çok fazla hatalı kararlar verdiğini ve şansının da birçok zaman yaver gittiğini düşünüyorum.

Yalnız Halil ve Yıldıray'ın yaptıkları da ayıp yani. Zaten o kadrodan belli bir sayıda adam çıkarılacaktı. Başkası çıkarılsaydı başkası da aynı tepkiyi mi verecekti? Kadrodan her çıkarılan adam bunu yapacaksa olmaz yani. O zaman teknik ekip ne yapsın? Halil'in de olayın üzerinden 1 küsür ay geçtikten sonra tepki vermesi biraz tuhaf.

Hiç yorum yok: