4 Temmuz 2008 Cuma

Son izlediğim filmler...


WAZ

Özgün havası verilmiş olmasına rağmen; bence çok iyi olmayan, yer yer zorlama olduğunu düşündüğüm bi senaryo. Ama buna rağmen film çekim olarak çok iyi işlenmiş bence. Sürpriz, ters köşe denemeleri falan çok doğal gelmese de akıcı ve ne olacağı sürekli merak edilen, izlenesi bi yapım olmuş açıkçası. Filmi izledikten sonra film hakkında internete baktım biraz, tam tahmin ettiğim gibi pek yüksek puanlar alamamış, çok parlak yorumlar yok. Çok katılmıyorum da diyemem ama, neyse bitiremeyecem cümleyi eheh. Kısacası izletti kendini ya... Benden geçer not aldı naçizane.

Rogue

Güzel bi konu seçilmiş, ortam, atmosfer falan genelde çoğu izleyicinin seveceği tarzda. Sonunun çok rahat tahmin edilmesi dışında iyi de olmuş ama sürekli izlerken bişeyler eksik geldi bana. Yani çok sevdiğim bi atmosfer var filmde ama bi türlü tam kaptıramadım filme kendimi. Ayrıca filmin sonlarında da Jurassic Park havası soludum sanki biraz eheh. Hoş, ama tüm marifetini atmosfere dayalı olmaya borçlu olan filmlerden biri en nihayetinde… Yazın sıkılan için iyi bir alternatif.


What Happens in Vegas


Muazzam filmmiş diyebilir miyim, tabii ki hayır ama, gerçek bi romantik-komedi hastası olarak izlediğim en "eğlenceli" romantik-komedi filmlerinden biriydi. Daha önce hiç bu kadar hareketlisini izlememiştim. Zorlama bi hareketlilik de değil ayrıca, gayet sürükleyici. Benim gibi bu türe özel ilgisi olanların kaçırmamasını tavsiye ederim.


Wanted

Sinemada izledim dün. Rogue filmine girecektim ama o PC'de izlenmek üzere durduğu için buna gireyim dedim. Morgan Freeman (babaya saygı), James McAvoy ve Angelina Jolie olduğundan sağlam bi filmdir diye girdim. Kötü diyemicem ama çok tatmin olarak da çıkamadım salondan. Çok iyi veya kötü demiyeyim de, şöyle söyliyeyim; Morgan Freeman'ın olduğu bi yapımdan daha fazlasını beklerdim. Hele son izlediğim The Bucket List'ten sonra...

Zeitgeist: The Movie

Müthiş bi belgesel/film. Umut'un tavsiyesiyle izledim, hakikaten 2 saatte bütün bildikleriniz update olabilir. Öyle çok belgesel, bilgi yüklü şeyler izleme sevdalısı biri değilimdir ama bu bi başka...

The Oxford Murders

Bu tarzda izlediğim çok iyi filmlerden biri. Filmin sonuna kadar merakla yüklenmiş bi ortam. Cinayetler, soru işaretleri, sürekli çözülmeye çalışılan şeyler... İlginizi çeken bi tarzsa hasta olacaksınızdır.

She's The Man

Zaman geçirilebilecek bi popcorn filmi. Sıkmaz. İzlerken klişeleri kafada canlandırıyo ama hoş. Çok sayıda tebessüm ettiren sahne içeriyo.


The Mist

Bilim kurgu/fantastik tür filmlerden pek hoşlanmamama rağmen (-korku filmleri dışında- filmde izlediğim şeylerin gerçek olacabileceğine inanmak isterim) ortam ve atmosfer güzel yaratılmış. İçinde aile dramı, gerilim, heyecan herşey var. Sonu özellikle olabilecek en güzel şekilde bitirilmiş.

Hiç yorum yok: