31 Ağustos 2008 Pazar

2. hafta: Galatasaray ve Fenerbahçe


2. hafta için iki takımın da olağan durumlarını berbat görüyorum. İlk olarak Galatasaray için kısa birşey söyleyeceğim; Bir GS'lı olarak Allah yardımcımız olsun diyorum. Biz bu takımı 1 sene boyunca nasıl çekeriz bilmem. Kötü oynamaktan da başka bişey bu, öldürüyo ekran başında insanı. Bayılacak gibi hissettim bi ara kendimi. Abartısız söylüyorum, 10 yıldır GS'ın sahada hiç bu kadar mide bulandırıcı göründüğünü hatırlamıyorum.

Teknik direktör durumu için en az 1-2 ay geçmeden hala ısrarcıyım kesin bir yargıda bulunmamakta. Ama bugünkü maçta yine çok yetersizdi. "Yani elinden geleni yaptı, olmadı" diyemeyiz. Acil gole ihtiyaç varken son 20 dakika, hala forvet çıkarıp forvet koyuyor vs.. Neyse zaman veriyorum.

Fenerbahçe, GS gibi sahada sinir bozucu durmasa da pek iç açıcı bir görüntü vermiyor. Oyuncu sayıları eşitken maç ortadaydı. 10 kişilik Belediye'ye bile tam olarak üstünlüğünü hissettiremedi. Rakip 9 kişiye düşünce geldi goller de zaten. Maç sonuna kadar 11'e 11 oynansaydı Fener'in puansız dönmeyeceğini kimse garanti edemezdi. Aragones ise beğendiğini söylemiş takımı. İlginç.

2 yorum:

psikolojibu dedi ki...

Aceto'dan bir alıntı;

Small Size Skibbe.. ;)

Adsız dedi ki...

ben gs dan hala umutluyum.
serkan kurtuluş geldi
milan baros yeni geldi
de sanctis i gördük
geriye bir tek skibbe nin oyun planını oturtması kalıyor.o da skibbe ye kalmış