21 Ağustos 2008 Perşembe

Yavaşlıyorum...


Bildiğiniz gibi ortalama 2 aylık blog hayatına çok hızlı girip, yine çok hızlı bir tarz benimsedim. Son birkaç güne kadar yerine göre günde 10-15 yazı attığım günler bile oldu. Ki günde en az 6-7 tane kesin yazıyordum. Bu kadar sık yazan blog az vardır sanırım. Hem de paso gündemden haber veren bir blog değilim, daha fazla yorum ağırlıklı ve her tür ilginç konularda da düşüncelerimi paylaşan biriyim.

Üniversite, okul olayları tam olarak belli olana dek bir iş bulayım da bari bütün gün evde oturmayayım düşüncesindeydim. İşe başlayalı birkaç gün oldu. Dolayısıyla mesai gününe göre, yerine göre "sabah 8 ile akşam 6 arası" veya "akşam üzeri 3 ile gece 1" arası evde ve bilgisayarın başında olmayabilirim. Bu da dolayısıyla blogun yavaşlaması anlamına geliyor. Yani yoğunluğum arttığı için eski hızımı koruyamayabilirim, ama yine de hergün kesin en az birkaç birşey yazacağımı garanti ediyorum. Bilgisayar ve internet benim herşeyim. Zaten hergün çalışmıyorum.

Tabii şunu da belirtmek lazım ki, zaten işim full değil part-time. Yani haftada 4 gün çalışıyorum. 3 gün tatil. O 3 günlük izin günlerim de haftadan haftaya değişebilecek. Tatil günleri tabii daha fazla güncelleme fırsatı bulabileceğim. Tabii artık yeni yazıları daha kısa sürede üst üste postalayacağım, güne yaymak yerine. Ona göre okuyun heheh.

Beni izlemeye devam edin.

6 yorum:

torres dedi ki...

kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

doğru seçim bence başkanım kolay gelsin

Adsız dedi ki...

peki ne iş bu çağlay bey?

Çağlar dedi ki...

@genius fb,
Ne "bey"i yahu? :)

Kipa'da çalışıyorum. Türkiye'de herkes bilmez tabii, ülkenin her yerinde yok çünkü Kipa.

http://www.kipa.com.tr

Mustafa dedi ki...

bizim burada var başkan :)

takdir ettim bu davranışını, helal olsun :sappi:

işinde kolaylık, blogunda başarılar dilerim.

Sheed dedi ki...

hayırlı olsun çağlarım.. yine de boş bırakmıyosun buraları, yavaş halin buysa biz ölelim :D