25 Ağustos 2008 Pazartesi

Kaldığı yerden...


Olay ilginç tabii, herkesi etkilemiş olmalı. Beşiktaş ilginç takım. Geçen sene çok kez yaptılar bunu. Geriden gelip maçları kurtardılar, galibiyeti ele geçirdiler vs.. Maç sırasında başka bir yerdeydim, telefondan bir arkadaştan "2-0 Antalya önde" haberini aldığımda hemen Beşiktaş'ın maçı kurtaracağını düşündüm, böyle bırakmazlar dedim. Sonra baktım saate, maçın son 15 dakikası falan, hala 2-0. Yok olmayacak bu sefer dedim. Herifler 78'den sonra 3 gol atıp yine çevirdiler anasını satayım. Ayrıntısını bilmiyorum işin, ama her ne olursa olsun, helal olsun.

2-0 gibi bir skordan maç almak kadar moral verici bir olay zor bulunur futbolcu ve teknik ekip için. Bunun dışında, belki de takımın en mühim iki oyuncusunun sezona çok iyi giriş yapmış olmaları da manevi açıdan müthiş bir itici güç olacak Beşiktaş için. Bobo ve Delgado'dan bahsediyorum tabii.

Haydi bakalım, Süper Lig başladı...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bir beşiktaşlı olarak bu değerli blogtan sonunda bir beşiktaş yazısı okumak çok güzel =)

Adsız dedi ki...

Küme düşsün Beşiktaş. Demirören'den başka türlü kurtulamayız.

Her maçta on tane yesinler. Temennim budur.

Adsız dedi ki...

son 15 dakkada 3 gol etkileyici ama bjk bu sene de fb ve gs kadar zorlayamayacaktır şampiyonluğu kadrolarının yetersiz olduğunu düşünüyorum

Adsız dedi ki...

itiraf etmek lazım bu konuda çok iyiler. ama yinede fbli olarak bir türlü korkmuyorum beşiktaş'tan yani. o korkuyu veremiyo bi türlü.

Adsız dedi ki...

2 AVANS 3'TE BİTER