26 Ağustos 2008 Salı

"Ben demiştim"


Peşin peşin söylüyorum; Bu, son derece yüzsüzce atılan bir "ben demiştim" mesajıdır. Hiçbir şeyden haberim yokken, daha doğrusu kimsenin haberi yokken, 1.5 ay önce şöyle bir post atmıştım. BKM Mutfak oyuncusu Oğuzhan Koç'tan bahsedip, kendisinin ne kadar iyi bir müzisyen olduğundan falan bahsetmiş, Gül Ki Sevgilim adlı parçasını koymuştum.

Aradan 1.5 ay geçti ve şimdi şarkıyı Kral TV kliplerinde Ferhat Göçer'in ağzından dinliyoruz. Belli ki basmış bin dolarları, almış Oğuzhan Koç'tan. Ama hiç şüphe yok ki, malesef şarkıyı Oğuzhan çok daha iyi söylüyor.

Ferhat Göçer böyle söylüyor, Oğuzhan ise böyle.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

Adsız dedi ki...

çağlar ama yanılmıyosam şarkı zaten ferhat göçerindi.Çünkü hatırlıyomusun bilmiyorum şarkıyı söyledikten sonra ferhat göçer'e geçmiş olsun demişlerdi programdan ama yanılıyo da olabilirim tabi.

Çağlar dedi ki...

Valla doğruysa özür dilerim yalnız ben programda (ÇGH) Oğuzhan'ın olduğunu söylediler diye hatırlıyorum. Yanlış olabilir.

torres dedi ki...

çok güzel şarkı gerçekten . kim yazdıysa eline sağlık .

psikolojibu dedi ki...

''Şarkı aslında Oğuzhan Koç adında müziğe gönül vermiş bir gencin şarkısı. Ancak oğuzhan şarkıyı Ferhat Göçere vermeyi uygun görmüş, keşke şarkıyı kendi yorumlasaydı diye içerledim biraz ama sağlık olsun ben bu şarkıyı ilk oğuzhandan dinledim ve çok beğendim bundan sonrada ondan dinlemeye devam edeceğim.. ''

Bu bir forum sitesinden alıntı..Yani şarkı Oğuzhan'ın..Haa Ferhat Göçer'e geçmiş olsun iletisine gelince;Belki Oğuzhan şarkıyı çoktan vermiş olabilir ve programda şarkıyı söyledikten sonra Ferhat Göçer'i anarak bi hoşluk yapmış olabilir..Sonuçta şarkıyı verir vermez Göçer'in okuyacak hali yok..

Adsız dedi ki...

evet çağlar haklı galiba, burada da şarkının oğuzhan koç'a ait olduğu doğrulanmış:
http://www.itusozluk.com/goster.php/g%FCl+ki

Enes dedi ki...

Şarkı Oğuzhan Koç'un.. ve Ferhat Göçer içine sıçtı.