24 Ağustos 2008 Pazar

İlk gün

2008-09 Turkcell Süper Ligi'nin açılış gününü geride bıraktık hayırlısıyla. İlginç de bir açılış olduğunu söylemek pek yalan olmaz gibi geliyor.


Galatasaray maçıyla açıldığı için, onunla başlamak istiyorum. Galatasaray yine çok iyi oynamadı. Maçın büyük bölümünde Süper Kupa Maçı'nın ilk yarısındaki gibiydi hatta. Ara ara olan hareketlenmeler dışında pek iş yoktu. Kewell ligi de golle açtı. Bunun haricinde Kewell önümüzdeki alışma sürecinin atlatılacağı günler için büyük ışık verdi. 10 dakika sonra cevap verdiler. İkinci yarının başında Denizli 10 kişi kaldı ve buna rağmen Cimbom'un yine bir süre varlık gösterememesi korkutucuydu tabii, Bükreş maçı öncesi. Sonra tabii Balta'nın golü, eksik rakibi açtı doğal olarak. Yani 45 dakika 10 kişiye karşı oynanan bir maça göre memnun değilim açıkçası takımımdan. Zaten sezon başlarında takımın çok formda olmasını istemem. Sonradan açılmak daha makuldür...

Steuau maçı öncesi, tur için umut vermemiş olsa da, en büyük dinlendirici etken ve psikolojik fayda galibiyetin yarattığı etkidir her zaman. Ben hala Galatasaray'ın turu geçeceğini düşünüyorum. "Ben demiştim" demeyi de severim, ona göre.


Bir akrabanın düğünü yüzünden, Fenerbahçe maçını, sadece 75'ten sonrasını izleyebildim. Allahım nefret ediyorum şu düğünlerden. "Gelinin kuzenleri sahneye.." Allah belanı versin pezevenk herif. Eheh neyse. Zaten maçı açar açmaz daha oyunun gidişatını anlayamadan Antep'in golü geldi. Fenerbahçe şok bir yenilgiyle başlamış oldu ama, kaybedilen 3 puan dışında çok endişe edilecek bir durum yok bence. Tıpkı Cimbom'un galibiyetinin, çok fazla dikkate alınmaması gerektiği gibi..

Partizan maçı öncesi lige moralsiz başlayıp, 3 puanı orada bırakmak tabii ki Fener taraftarı adına üzücü ancak oyun olarak üstte de dediğim gibi, daha olur.. Heyecan yapmaya gerek yok. Ama özetlerde izlediğim kadarıyla, maçın genelinde Antep üstün gözüküyordu, bunu değerlendirmesi lazım teknik ekibin, eğer özetler beni yanıltmıyorsa tabii. Dediğim gibi, tabela yorumculuğu yapmak istemem. Özetler beni yanıltıyorsa dikkate almayabilirsiniz...

Diğer maçlardan ise haberim yok, sonuçlar dışında.
İstanbul BB 0 - 0 Eskişehirspor
Hacettepespor 1 - 2 Bursaspor
Sivasspor 0 - 0 Kayserispor

7 yorum:

Doğuş dedi ki...

eskişehirli olduğum için baya iç içeyim esesle şöyle söliyim ki kalecimiz ve defans hattımız sağlam ancak hazırlık maçlarından süre gelen gol sıkıntımız var. sezon açılışındada 0-0 kalmıştık A. Gücü ile. Sık sık görebiliriz EsEs'ten bu sonucu. Maça gidemedim bu arada , pişmanım.

psikolojibu dedi ki...

yannız Antep'li Tabata çok büyük topçu..Santos'tan bulmuşlar..Gözlerine bakınca da bi uzakdoğuluk var :)Bu sezon fantezi futbolda vazgeçilmezim olacağı kesin.. Lincoln-Tabata takası deseler bi saniye durmam tabe salaryler de uyarsa :D

Sheed dedi ki...

doğuş es-es youla'yı almamış mıydı? allah sabır versin şimdiden.. bi de rıza çalımbay üstüne.. çeken bilir ;)

Doğuş dedi ki...

ahah evet cem abi.. ancak biz çok şeyler bekliyoruz youla'dan hehe , umut fakirin ekmeği naparsın. gol atamadığımızdan anladın demi youlanın bizde olduğunu :D :P

tabata for lincoln diyorum bide. antep sağlam takım erman özgür'ü çok severim , çokta iyi oynadı. Antep çok can yakar , Denizli küme düşer.

Sheed dedi ki...

tabata'yı 90 dakika izleyemedim de orda da mehmet yozgatlı var, nereye dokunsak altından kötü hatıralar çıkıyor :(

youla gol atabilir gibi sizin takımda.. rıza yönetimindeki anadolu takımında yani.. 12-15 demek geliyor içimden ama fransa'da kariyeri ciddi düşüşe geçti diye biliyorum.. ama rıza'nın takımı nasıl oynattığını az çok tahmin edebiliyorum, izlememiş olsam da, o yapıda iş yapması şaşırtmaz..

sizin takımı en son inönü'deki bolu maçında, eksik rakibin direkten dönen her topunda arka arkaya kalp krizi geçiren bi amcanın yanında izlemiş olmanın gururuyla..

Major dedi ki...

fenerbahce taraftarının şok oldugunu sanmıyorum son 6 sezonun 5inde ilk maçı kazanamıyoruz zaten..

Doğuş dedi ki...

cem abi eksik rahip derken "adam atılmasaydı nah çıkarınız" mı demek istiyosun :) bu arada alınan duyumlara göre iyi oynamışız , youla'nın kaçırdığı çok net bir pozisyon varmış. :) 1-2 tane daha önemli pozisyon yakalamışız Anderson'la falan. onların tek önemli atağı da i. akın'la gelmiş. bizim 2 metrelik kaleci kurtarmış. haftaya gidelim de maça neyin nesi görürüz.

hem millet bi taraftar görsün :D