26 Ağustos 2008 Salı

Ana Lucia Cortez

***** Yazı, Lost dizisi 2. ve 5. sezonla ilgili "spoiler" içerir! *****

Lost'un Ana Lucia Cortez'i Michelle Rodriguez, 5. sezonda diziye geri dönüyormuş. Duyunca benim de kafam karıştı, "gömülen insan nasıl geri döner?" diye. Yalnız, sadece bu bilgiyi sızdırıp, ayrıntısını diziye bırakmışlar.

Söz konusu dizi Lost olunca hiçbir şeye şaşırmamak gerek tabii. Artık bir flashback oyunu mu yaparlar, rüya falan mı karıştırırlar bilmiyorum...

Bu arada dizide şu ana kadar en tuttuğum karakterlerden biridir Ana Lucia.

5 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Yaparlar vallahi. İşin ucunda lost varsa gizem varsa ölüyü bile diriltirler bu adamlar.
Merakla bekliyoruz Lost'u. Eh yeni sezona kadar Prison Break'le idare edicez :D

pclion dedi ki...

Bu hatun hep bir acı bir kızgın bakıyor. Yarana merhem olayım diyesi geliyor insanın. :)

Büyük ihtimal ya halüsinasyon olur, ya da flashback. Dönsün de nasıl dönerse dönsün, farketmez.

Adsız dedi ki...

Ben de tam tersine hiç sevememişimdir Ana Lucia'yı. :) İtici geliyor bana, hem tip hem de karakter olarak.

Çağlar dedi ki...

Bana da Kate'den falan çok daha çekici geliyo. Shannon'dan sonra "kadın" olarak favorimdir.

Claire'in de yüzü çok acayip bir güzellikte ama o çekiciliği bulamıyorum. O hırçın çekicilik...

psikolojibu dedi ki...

Bana da hiç çekici gelmiyo vallaha..Ne biliim böyle erkek Fatmamsı bi tavrı var..Tamam abartmış olabilirim :D